ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3084.

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۵ ب.ظ

امروز اولین اسباب و اثاثیه مون رو بردیم خونه ی جدید.

:)

من اصرار داشتم اولین چیزی که می بریم قرآن باشه

برای همین با کلی دنگ و فنگ تصمیمم رو عملی کردم.

ههه هه!

یه مقدار هم خسارت زدیم به وسایل و دیوارهامون،

و کلی نگران اسباب کشی یخچال و گاز شدیم!

چون ما طبقه ی سوم هستیم و آسانسور هم که جا نداره برای یخچال و گاز؛

و راه پله ها هم نسبتا تنگه!

:(



+خدا بخیر کنه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۸ مهراد فروتن
به سلامتی 
کارگر ها خودشون بلدن چطوری ببرن 
اما
گاز که معمولا رو کاره جدیداً، نیست؟ 
حتما نیست دیگه وگرنه که نگران نبودین :)) 
خودم سوال می پرسم خودم جواب می دم :)

پاسخ:
سلامت باشین.
آره ما هم همینطوری به خودمون دلگرمی میدیم.
چرا! جدیدا گازها رو کاره اما خب چون گازِ ما رو کار نیست و فر برامون از حیاتی ترین لوازم زندگیه،
اگر بخوایم گاز رو عوض کنیم باید فر هم بخریم و تو این شرایط هزینه ی غیر ضروری محسوب میشه؛ لذا ترجیح دادیم نه گاز رو عوض کنیم و نه فر بخریم!
:)
همین که توی این شرایط سنگر خالی نکردید و علیرغم مشکلات و کارها توی اون شلوغی، وبلاگ رو رها نکردید یعنی خیلی :)

+ آفرین به عملی کردن اصرارتون. 
پاسخ:
:))
خب هنوز خیلی شلوغ نشده اینجا. ما خیلی خوش خوشان داریم اسباب کشی میکنیم عجله ای نداریم.

+ :) مرسی
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۶ مامان محمدمهدی
به به به سلامتی و دل خوش:)
فکر کنم باربرها خودشون بلد باشن وسایل بزرگ رو ببرن جوریکه کمترین آسیب رو ببینه وسیله یا خونه یا حتی هیچ آسیبی
پاسخ:
سلامت باشی. آره ما هم همینطوری به خودمون دلگرمی میدیم
اما راهروی ورودیمون قدری تنگه و فهمیدیم اگر دکور مد نظرمون رو قبل از اسباب کشی اجرا کنیم احتمالا یخچال خیلی سخت وارد آشپزخونه بشه.
برای همین تصمیم بر این شد که بعد از اسباب کشی دکور رو اجرا کنیم!