ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3086.

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ب.ظ

امروز افطار مهمون داریم

و اصلا حال و حوصله ی تدارک نداریم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
لوسی می

نظرات  (۴)

:))
پاسخ:
:دی
رجوع به پست قبل:)
پاسخ:
:)
چه جالب که شما هم همینو گفتی :)
همیمنطوری خودمو سرپا نگه داشتم دیگه! خخخخ!
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۰ مامان محمدمهدی
به پست قبلت به نگاه بنداز
یاعلی بگو
حالا پاشو پاشو
پاسخ:
:))
آره همونه که باعث شده مهمونی رو کنسل نکنم!
ولی مشکل اینه که مهمونی های من حواشی زیاد داره.
وگرنه اصل مهمونی دادن اصلا برام سخت نیست.
خخخ
والا ما دیشب مهمون داشتیم دیگه از صبح کمرم گرفته نمیتونم راه برم شما مواظب خودتون باشید.
پاسخ:
عه! بلا به دور باشه الهی. ان شالله زود خوب بشین خدا هم قبول کنه :)