ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3088.

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

مهمونهامون حدود نیم ساعت پیش رفتن.

هیچ چیز در برگزاری مهمانی

برای من به اندازه ی مرتب کردن و مرتب نگه داشتنِ خونه دردسر نداره!

ینی تنها چیزی که باعث میشه هر روز و هر شب مهمونی برگزار نکنم

و خودمو آدمِ خیلی مهمان نوازی* نشون ندم، همینه!



*دیدین بعضیا انقدر تو مهمان نوازی راحت و بی تکلف هستن که شما وقت و بی وقت بری خونه شون به گرمی ازت استقبال میکنن؟

من نمیتونم اونطوری باشم.

مهمون سر زده قطعا منو با استرس مواجه میکنه.

دلیلش هم نظم خونه ست که معمولا اونطوری نیست که دلم میخواد باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۵ مامان محمدمهدی
آره دیدیم و خیلی هم غبطه خوردیم:(
منم مثل خودت
خداییشم با بچه ها اصلا نمیشه خونه مرتب کرد و نگه داشت مرتب
تازه وسط مهمونی یاد کیسه ای میفتن که توش اسباب بازیای خرت و پرتشونو جمع کردی و یه جا قایم کردی.میخوانش بزور و بعد که تسلیم میشی کیسه رو میارن وسط جمع خالی میکنن و...
اوف چقدر غر زدم:))
پاسخ:
:))
حالا فکر کن مادرشوهر من اینطوریه.
منِ بیچاره! :|

:)) این برام پیش نیومده اما قشنگ تونستم تصور کنم! :))
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۳ آبجی خانوم
به هم ریختگی برای خونه ای با دو تا بچه کوچیک طبیعیه
حساس نشو :)
پاسخ:
آخه تا یه حدی!
بعد اعصاب منم خیلی کشش نداره.
ینی یکی که میاد و خونه به هم ریخته ست دیگه من اصلا نمیتونم لحظه ای آرامش روان داشته باشم
دوست دارم هرچه زودتر بره! :دی
البته الان خیلی خوب شدم قبلا بروزات بیرونی هم داشتم از اینکه چرا سرزده اومدین!
نه اینکه بگم بهشون! اما یه طوری میشدم که معلوم بود از سرزده اومدنشون خوشم نیومده! :دی
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۷ مهراد فروتن
1. شما بچه کوچیک دارین پس مهمانی گرفتن قطعا براتون خیلی سخته 
2. شما ماشاءالله جوان هستین طبیعی مهمانی گرفتن حواستون سخت هست. 
پاسخ:
آره کار ساده ای نیست. اما خب دغدغه ی نظم خونه بیش از سختی مهمانیه!
ینی اگر خونه مرتب باشه تدارکات میهمانی برام خیلی سخت نیست.
ان شالله اینم درست میشه :)
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۸ مهراد فروتن
حواستون، براتون هست 
بخدا نمی دونم چطوری اندروید فکر کرده براتون، حواستونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))
پاسخ:
بله متوجه شدم. شاید نوشته بودید واستون! که اندروید حدس زده ح اولش رو جا انداخته باشین خودش اضافه کرده.
:دی
دقیییییقا عین من، یعنی میخوام به یکی تعارف بزنم اول گوشه ها و جاهای کثیف خونه میاد جلو چشمم، یا وقتی یکی میگه بیایم خونه تون
سرزده هام که وقتی هستن و تا مدتها بعدش منو دچار عذاب وجدان میکنن:((((((((((
پاسخ:
آرهههه منم.. :(
بعضی خاطرات بعد از چند سال هنوز یادمه :(