ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3089.

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ق.ظ

خیلی سال پیش، شاید نزدیک ده سال پیش،

که هنوز مجرد بودم،

عکسی تو نت دیدم

که به غایت منو جذب کرد،

و حس لذت بخشی رو به من هدیه داد..

تا مدتها عکس پروفایلم در یک شبکه اجتماعی بود.

همیشه دلم میخواست همیچین عکسی از بچه های خودم داشته باشم،

و الان،

بعد از این همه سال؛

فرصتش پیش اومده که عکسی همین شکلی از بچه هام بگیرم..

عکس اصلی



+یه روز عکس بچه هامو هم میذارم :)

+بچه ها رو ببینین! پر از عشقن، مخصوصا نگاه پسر بزرگتر.. خیلی برادرانه ست :)

+بچه های من الان هردو تقریبا همین سن و سال رو دارن :)

کی فکرشو میکرد؟! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۰ مهراد فروتن
:))

پاسخ:
:)
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۰ مامان محمدمهدی
جالبه یجورایی اینگار بزرگه شبیه پسرک هم هست
نمیدونم شایدم چون گفتی یه همچین عکسی از بچه ها داری این تصور کایم ایجاد شد
بهرحال ما همچنان عاشق گل پسریم:)
پاسخ:
آره شبیهه. البته از نیم رخ هر دو شبیهن.
ولی بچه های من اینقدر بور نیستن :دی
قربون شما.
:)
عزییزم چه عکس دوست داشتنی
چه جالب
خدا دیده دوست داری
گاهی میگم از یه چیز ی که خوشم میاد انگار از اون دنیایی که قبل بودیم مونده تو ذهنم :-o
یعنی چون این منظره قراره واسش پیش بیاد برام آشناست و دوستش دارم
گاهی هم میگم چون دوستش داشتم خدا واسم پیش آورده
:)
پاسخ:
:9
آرهههه شاید واقعا همینطور باشه.
مثلا فکر کن من از ازل عکس بچه هامو دیده بودم و عاشقش شده بودم بعد اینو که در این دنیا دیدم یاد اون افتادم در ضمیر ناخوداگاه! ههه هه!
جالب بود.
عزززززززززززیزم، یه سیب دیگه هم دستشه، ولی با هم مشترک شدن:)))
خدا پسرهاتو برات حفظ کنه
پاسخ:
آره خیلی عکسش دوست داشتنیه :)
سلامت باشی همچنین دردونه ی شما :)
بسیار فانتزی بود. 
...منم دلم همین فاصله سنی رو میخواست...ولی خدا نخواست
پاسخ:
عزیزممم حتما خیری در پس این خواست خدا هست..
۰۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
وای چه حس خوبی. چه قدر خوبه بچه های قد و نیم قد. خدا پسرای عزیزتون رو عاقبت بخیر کنه.
پاسخ:
آرههه واقعا خوبه.
ممنون عزیزم :)
خدا حفظشون کنه مشتاقم به دیدن عکسشون
خدا قسمت ماهم بکنه دومی رو:))))
پاسخ:
سلامت باشین.
الهی آمین بهترین وقت ان شالله. :)