ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3091.

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ

نشد...

هعی.



+خدا نخواست ولی چشم من دلش میخواست...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۴ دچــ ــــار
:)

چه پستای جالبی میذارید..:)
آدم به فکر فرو میره ..
پاسخ:
:)
این الان تعریف بود؟ من به این دید خوندم :)
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۷ مهراد فروتن
چی میگع؟!!!! (با لحن خشایار مستوفی خوانده شود)
پاسخ:
میگه نشد! هعی! :)
قرعه کشی عتبات دانشگاهیان بود قسمت من نشد.
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۳ دچــ ــــار
برداشتتون صحیحه :)
پاسخ:
:)