ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3094.

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

ناخن انگشت میانیم تا نصفه برید

و بعد از همون قسمت شکست..

حالا انگار دیگه اصلا دست چپ ندارم!

:(



+اصلا فکر نمیکردم سلامتیِ ناخن انگشت میانی دست چپ تا این حد استراتژیک باشه!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۰ مهراد فروتن
ناخون انگشت کوچیکه پای چپ هم استراتژیکه چه برسه به ناخون انگشت میانی دست چپ. 
:) 
پاسخ:
:)
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۵ علی رحمانی پور
آره دیگه
ارتباط اعضا بدن همینه
پاسخ:
بله تا وقتی که یکیشون آزرده نشن آدم اهمیتشون رو متوجه نمیشه.
و وقتی آزرده میشن انگار همون عضو همه کارها رو انجام میداده!
ناخن!! من که ناخن هام نمیشکنه، وقتی هم میشکنه از چند میلیمتر پایین تر از خط اتصالش به گوشت می شکنه، یعنی دقیقا از گوشه ها، صاف میشکنه میره برا خودش
کاملا درکت میکنم:(((
پاسخ:
:((
خدایی دردناکه..
آره دیگه همونطوری شکسته با این تفاوت که قبلش هم تا وسط بریده بود.. کلا خونی مالی شدم :(
الهی که کفاره ی گناهانم باشه! :دی
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۲ مامان محمدمهدی
ای بابا:(
پاسخ:
:((
چه دردناک :((
زود خوب بشی :*
پاسخ:
:((
مرسی عزیزم :*
ووووووی:((
ان شاالله زود خوب بشه
پاسخ:
:))
ابراز احساساتت جالب بود. :)
ممنونم عزیزم.