ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3096.

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۷ ب.ظ

مجری تلویزیون خداحافظی میکنه

منم طبق عادت میگم خداحافظ!

پسرک میگه:

عه! خداحافظی کردی؟ دوست شما بود اون تو؟!



+و من کلی می خندم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
لوسی می

نظرات  (۳)

:))
منم گاهی هم سلام می کنم هم خداحافظی:دی
پاسخ:
:)
منم همینطورم.
گاهی حتی برای بچه هایی که جلوی دوربین دست تکون میدن هم دست تکون میدم! :دی
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۳ مهراد فروتن
:)))))))))) 
از پسرک و شیرین زبونی هاش کم می نویسید! 
نمی گوید ما دلمون تنگ می شه 
:)))
پاسخ:
:)
چشم بیشتر می نویسم.
ممنون از لطف همیشگیتون.
عزیزمممممممم:*
یعنی تو پست از بچه ها بذاری، من باید به زور جلوی ابراز احساساتمو بگیرم
فک کننننننننننننن تا قبل از دردونه، من نه که بچه دوست نداشته باشم، ولی چندان هم درگیرش نبودم که اگه بچه دار نشم چی میشه!!
و حالا انقدر در مقابل بچه ها بی ظرفیتم!!!:)))))))))))))
پاسخ:
:) ممنون از لطفت.
آره منم همینطوری ام. :)
البته به گمانم بیش از شما بچه دوست بودم.