ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3099.

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ

وقتی یادم میره نباید با وجود گل پسرِ جان

با لباس سفید به افطاری بریم!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
لوسی می

نظرات  (۳)

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۳ مامان محمدمهدی
چه جرآتا:)))
پاسخ:
والا! یه روز خودم با لباس سفید رفتم و کاملا چرب و چیلی برگشتم
و امروز هم باز یادم رفت و لباس سفید تن خودِ گل پسر کردم! :|
یادم نیست تو چه وبی خوندم که نوشته بود مادرهای گرامی وقتی ظرفیت ندارین، لباس سفید به تن بچه تون نکنید!
همیشه تو ذهنمه، و وقتی لباسی رو پوشید دیگه همه احتمالی براش میدم:))
البته گاهی سفید به مراتب راحت تر از لباس های دیگه تمیز میشه، گرچه نمودش بیشتره
پاسخ:
:))
البته من کاملا ظرفیتشو دارم و هم شلوار خودم و هم لباس سفید خودم توسط گل پسر به لباسی کاملا نارنجی تبدیل شد.
اما بقیه بی جنبه ن! بس که تو همون مدت سرِ من غر زدن و با هر لکه حرص خوردن برای لباسهای من و منو به کم کاری و بی دقتی متهم کردن! ای بابا!
کاسه های داغ تر از آش!
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۳ مامان محمدمهدی
البته خوبی لباس سفید اینکه تو ماشین میندازی با کمی وایتکس میشوری البته اگه آلرژی نداشته باشی و نه برای لباسهای بچه ها
حالا من چند وقت پیش لکه بر گرفتم از شهروند خداییش معجزه میکنه همینطور مایع لباسشویی مخصوص لباسهای سفید اونم خیلی خوبه الحق
میتونی امتحان کنی و بعد با خیال راحت لباس سفید تن خودت و بچ هها کنی
پاسخ:
خب به شرط اینکه یه تیکه سفید باشه میشه وایتکس استفاده کرد. اما وقتی مثلا جیبهاش یا یقه ش رنگ و پارچه ی متفاوت داره نمیشه دیگه.
آره منم دلم رو به این لکه برها خوش کردم. چه برندی منظورته؟