ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3101.

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ

اولین باره که یک زوج جوان رو می بینم

و هیچ انرژی مثبتی دریافت نمیکنم!

حتی گاهی این پالس رو دریافت میکنم که

این زندگی پا برجا نمی مونه.

یکی نیست بهم بگه آخه به تو چه مربوطه؟!

:|



+از صمیم قلب امیدوارم این حس غلط باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
لوسی می

نظرات  (۲)

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۲ مامان محمدمهدی
وال لا
پاسخ:
همون به من چه مربوطه رو میگی؟ :)))
آره خب. .ولی من کلا زوج جوون می بینم غرق یه حس خوب میشم.
از هر تیر و طایفه ای که باشن! اما اینا انرژی منفی بهم میدن! :|
ینی واقعا استثنان!
ولی خدایی به من چه مربوط!
من اینا رو به کسی نمیگم میام اینجا تو وب مینویسم که غیبت نباشه! خخخخ!
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۰ مامان محمدمهدی
ایهیم:)
پاسخ:
:دی