ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3110.

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ب.ظ

فکر میکردم که چقدر دوست دارم

روز تولد امام حسن_علیه السلام

به پسرک هدیه بدیم

و روز تولد امام حسین_علیه السلام

به گل پسر.

بعد یادم اومد که قرار بود تو خونه مون روز تولد حضرت ابوالفضل _علیه السلام هم روز برادر باشه.

و از طرف دیگه خیلی تأکید دارم که روز تولد ائمه ای که بچه ها هم نامشون هستند هم

برای بچه ها هدیه بخرم!

کلا پایه م به هر مناسبتی هدیه بخرم! :دی

دوست دارم به خاطر میلاد ائمه بچه ها خوشحال باشند..

و یک حس قرابت در وجودشون ایجاد بشه.

پسرک بدونه که برادر بزرگتره،

و گل پسر برادر کوچکتر.

و اسمهاشون..

بدونن که اسمهاشون نام چه بزرگانی بوده،

و فراموش نکنند که اسامیشون خیلی مبارکه و حرمت داره..

این خیلی مهمه برام.



+عیدتون مبارک..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۲ علی رحمانی پور
مبارک
خیلی هم زیباست این ایده شما
پاسخ:
متشکرم :)
عید شما هم مبارک.
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۰ مامان محمدمهدی
خیلی هم عالی
دمت گرم
پاسخ:
قربونت.
بیشتر به این دلیل نوشتمش که بقیه هم اگر دوست دارن اجرا کنن :)
چقدر خوووووب
منم سعی میکنم روزهای تولد رو به هر شکل ممکن، خاصش کنم، بریم خرید، بازی بیشتر از روزهای دیگه بکنیم، بریم پارک، و هرکاری که حس کنم هیجان داره
خیلی حس خوبی میده

الان دردونه منتظره یه روز تولده، هفته پیش که میگفت: آآآآآآآآااخ جون تولد ماه رمضونه:)))
و هر ازگاهی میپرسه امروز تولد کیه؟؟:))
پاسخ:
آرههه یادمه که تو وبت یه همچین پستی داشتی. چقدر خوب که الان تونستی این عیدها رو ملموس کنی من که هنوز احساس موفقیت نمیکنم.
پسرک بیشتر به تولد بودن فکر میکنه و دوست داره برای امامها کیک تولد بخریم. :))
تا این اتفاق نیفته انگار تولدی هم درکار نبوده! :)
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۹ روشــنا ...
به شدت هم کار جالبیه
ان شاالله ادامه دار و موثر باشه :)
+
از اون دست مامان هایی هستین ک من خیلی دوست دارم :)
خدا حفظتون کنه ان شاالله :)

پاسخ:
ممنون از حس خوبِ کامنتت.
مرسی عزیزم.
ان شالله خدا برای خوب مادری کردن کفایتمون کنه.
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۸ مامان خانم
سلام
ایده ی تولد حضرت ابوالفضل (ع)، بشه روز برادر خیلی قشنگ بود. امسال که گذشت ان شاءالله از سال بعد واسه پسرا عملیش می کنم
پاسخ:
سلام. ان شالله از سال بعد :)