ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3112.

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

کاش می شد مادرها مریضی های بچه هاشون رو بگیرن،

و در عوض اونها خوب بشن..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
لوسی می

نظرات  (۵)

مشخصه خسته و کلافه ای
ایشالا که هرچه زودتر گل پسرت سلامتی کاملش رو به دست بیاره
پاسخ:
بیشتر نگرانم و مستاصل :(
ممنون عزیزم ان شالله.
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۷ مامان محمدمهدی
آره وال لا
پاسخ:
:(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تبش هنوز ادامه داره؟؟ دکتر نبردیش؟؟
بنفشه تب بر خیلی خوبیه، امتحان کردی؟ تازه اش رو بگیر، من اوایل که دردونه خیلی حساس نبود به جای آب بهش میدادم، الانم که کامل متوجه میشه، با سرنگ بازی و دکتر بازی بهش میدم
عناب هم تب بره
*** *** *** ** **** ** **** **** *******
پاسخ:
نه امتحان نکردم. البته الان تبش خیلی کمتره. و فکرمیکنم ان شالله امروز دیگه خوب بشه.
دکتر هم نبردیم. چون هیچ علائم دیگه ای نداره و قطعا ویروسیه و درمانی هم نخواهد داشت. بعد از سه روز اگر تب ادامه پیدا کنه باید برد و من اگر تا عصر تب داشته باشه می برمش.
من تو روز (البته اگه قابل کنترل باشه) با همین دمنوش ها تب رو کنترل میکنم، برای شب دارو
حالا ایشالا که امروز قطع میشه ، سری قبل که دردونه ویروسی تب داشت، دکتر گفت ممکنه تا یک هفته تبش طول بکشه

پاسخ:
الهی که هیچ بچه ای مریض و تبدار نباشه..
ان شاالله که زود خوب بشه عزیزم
پاسخ:
مرسی عزیزم آمین.