ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3120.

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ق.ظ

الان رسما وارد فردا شدیم

و همچنان سر و صدای بازی بچه ها از کوچه به گوش میرسه!!

من نمیدونم والدین این جماعت چقدر میتونن بی خیال باشن؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۳ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۶ مهراد فروتن
اولا رمضونه، تو دهه های شصد و هفتاد جام رمضان تو محله ها برگذار می شد که بچه ها از افطار تا سحر فوتبال بازی می کردن. 
در ثانی بهتر از اینه که بشینن پشت لپ تاپ و تب لت و موبایل با تلگرام و اینستا و. .. ور برن غیر از اینه؟
پاسخ:
فرمایش شما درست اما بچه هایی که من گفتم هشت و نه ساله ان!
فکر نمیکنم برای این سن، تا این وقت بیرون بودن از خونه خوب باشه.
بالاخره یه قانونی باید وجود داشته باشه دیگه!
تا این حد که هنوز صداشون میاد :دی
پاسخ:
نه بابا! ساعت سه هم؟؟؟!!
البته آقای فروتن حرف خوبی زدن. بچه هایی که شما صداشون رو میشنوین چند ساله ان؟
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۸ مامان محمدمهدی
چه بد
پاسخ:
اوهوم :(