ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3121.

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

امروز از صبح که بیدار شدیم

هربار مستر رو "عشق هشت ساله" صدا زدم!

:)



+هشت سال گذشت از روزی که بابام، دست من رو تو دست مستر گذاشت..

+البته به تاریخ قمری! :)

من کلا برای هر مناسبت دو دور جشن میگیرم! هم قمری هم شمسی!

همینطوری دلمون خوشه دیگه! دنبال بهانه ایم! :)

البته خب موقع انتخاب ایام، به تاریخ های قمری هم دقت میکنیم و اغلب برامون مهمن!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۳ ملکه بانو
ایشالا عشقتون هشتاد ساله شه
پاسخ:
:)
سلامت باشی.
۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۵:۵۰ کوثر متقی
آخی :)
مبارکتون باشه ان شاءالله :)
زندگیتون هر روز پر خیر تر از دیروز باشه واستون
:)
پاسخ:
سلامت باشی :)
ممنونم. ان شالله هزاربرابر بیشتر و بهتر نصیب شما..
۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۲ نجمه خانم
آخیییی
برای یه سرسوزن اپسیلونی دلم سوخت و خواست
واای ولی چقدر فوق العاده اس بعد 8 سال همینجور دوستش داری و دوستت داره که اینجور همو صدا می کنید(خیال کردی نمتونیم تصور کنیم اون چی جواب میده؟  😆😆)
پاسخ:
هههه ههه! باور کن نمیدونین مستر چی جواب میده!
خخخخ! هیچ جواب خاصی! مثل همیشه میگه بله؟! :)))
۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۹ نجمه خانم
مثل همیشه؟
مصل همیشه یا مثل همیشه؟  :) 
بیخی خواهر این مردها نصف احساسشونو بیشترنشون نمیدن اون نصفی هم که نشون میدن صرفا تو برق چشم دیده میشه که اونم نمیذارن بیرون بیاد

کو حالا بگو ببینم مثل همیشه میگه بله؟!  

خخخخخخ  ههه ههه هه هه هه (وقتی میگی شکلکا نمیاد مجبورم خخ)
پاسخ:
مثل همیشه :))
آره میدونم. مهم منم که ذوق به خرج میدم! خخخخ!