ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3122.

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

امروز من و پسرک دوتایی رفتیم مسجد...

تو مسیر دویدیم

و قایم باشک(قایم موشک) بازی کردیم..

وای که چه لذتی بالاتر از این آخه؟؟!

:)



+نمیدونم آخرین باری که دوتایی با پسرک چنین مسافتی رو رفتیم کی بود..

حتما بیش از یک سال یا حتی یک سال و نیم از اون روزگذشته..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۳ مهراد فروتن
کلی کیف کردین حتما 
کلی خندیدین! 
طاعات قبول التماس دعا
پاسخ:
بله واقعا خوب بود.
کاش این روزها زیاد میشد..
متشکرم :)
همچنین برای شما.
۰۵ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۱ مامان محمدمهدی
به به به این مامان فعال:))
مستدام باد
پاسخ:
:)
بالاخره باباشون برای نگهداری ازشون چراغ سبز نشون داد :)
الهی آمین.
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۴ کوثر متقی
ان شاءالله دو سال دیگه سه تایی( با گل پسر)
شاید هم +گل دختر و دخترک :دی
پاسخ:
:)
ان شالله :)
خخخخ! دخترک و گل دختر! جالب بود.
هرچند دخترک یه جوریه! :دی
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۷ مهراد فروتن
زیادن 
فقط باید با دقت بیشتری به زندگی نگاه کرد 
پاسخ:
بله درسته.