ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3147.

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ب.ظ

دیروز کلهم اجمعینِ اسباب بازی های پسرک رو

ریختم تو ماشین ظرفشویی :)



+خیییلی توصیه میکنم که هر از چندی این کار رو بکنید.

و اگر ظرفشویی ندارین خودتون اسباب بازی های بچه ها رو بشورین.

من قبل از خریدنِ ظرفشویی خودم میشستم.

خیلی مهمه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۵ کوثر متقی
ماده شوینده همونی که برای ظرف میریزین میشه؟
پاسخ:
من همونو استفاده کردم و رو بیشترین حالت شستشو گذاشتم.
بیشتر به خاطر دمای آبش از ظرفشویی استفاده کردم که مثلا همه میکروب ها کشته بشن! :دی

۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۰ خانم الفــــ
یاد مامانم افتادم که گاهی همه وسائلمون رو میذاشت توی افتاب :)

گقدر شما مامانا خوبید...حواستون به همه چیز هست..خدا حفظتون کنه :)
پاسخ:
حواسمون به همه چیز هست ولی کاش که بتونیم به همه ی حواس جمعی ها هم برسیم!
من خیلی چیزها تو ذهنم هست که انجام بدم اما فرصت نمیکنم یا آلزایمرم نمیذاره! :(
۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۰ نجمه خانم
چه جالب شصت و هفتی جان
سلام
خوبی؟
می دونی شما رو تو دنبال می کنم هام وارد نکردم وگرنه دم به دقیقه آپ شدنت رو خبر میداد نصف پستهات هم میپرید

:)
پاسخ:
قربون شما.
آره دیگه بعد همه ش هم هی خبر میده منم تند تند آپ میکنم اعصاب همه رو خط خطی میکنم! خخخخ!
چشم
پاسخ:
:)
چشمتون بی بلا :*
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۳ مامان محمدمهدی
تو ظرفشویی رو تابه حال نشنیده بودم
خیلی جالب بود برام
تو ماشین لباسشویی من مینداختمشون و البته یکسریشو نمیشد واقعا، که حالا فکر میکنم ظرفشویی خیلی ایده خوبیه:))
ممنون
پاسخ:
آرهههه ظرفشویی خوبه.
مثلا لگوها رو میریختی تو لباس شویی؟ خراب نمیشه ماشین؟
من پارچه ای ها رو میریزم تو لباس شویی، اما خب اسباب بازی های پارچه ای پسرک خیلی کمه بیشتر لگو و پیچ و مهره و ایناس :)
قربونت :)