ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3172.

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

دقت کردین که عید فطر، خاص ترین عید برای یک مسلمانه؟!

عیدی که کاملا وابسته به بهره و فیض معنوی شما از ماه مبارک رمضان و بندگی کردنتونه!

به هر اندازه که بندگی کرده باشی

عیدی میگیری،

و جشن میگیری

و سرور و شعف و حال خوب داری...

این عید وابسته به دل شما و حال معنوی شماست،

نه یک عیدِ سالگرد برای یک رخداد تاریخی!

این عید، عیدِ خودِ شماست..


امیدوارم امسال عیدترین فطر زندگیتون رو تجربه کنین..

و خداوند به همه ی ما از آن عیدی هایی که به مخلصینش میده عنایت کنه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۰ مامان محمدمهدی
بعله دقت کردیم:))
عیدت با تاخیر مبارک
پاسخ:
واقعا؟ من فکر میکردم زیادی فیلسوفم که دقت کردم! خخخخ!
همچنین عزیزم :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۷ نجمه خانم
منم تو پستم از این پستت استفاده کردم خودم هم شرمنده ی شطرنجی شدم
پاسخ:
نه چرا شرمنده؟!
باعث افتخاره. :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۲ نجمه خانم
وع من که منظورم این نبود که به خاطر استفاده کردن شطرنجی ام
منظورم این بود که به خاطر اینکه مصداق عدم بودن سه خط اول پست منم : شطرنجی!!
این قدر مصداق بودم که بهش گفتم فطر نه عید فطر ...
پاسخ:
ههه هه! جوگیر شدم دیگه.. خخخخ! حالا برای اینم شرمنده باش! نمیشه؟! :دی