ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3173.

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ

من و مستر هر سال عید فطر برنامه ی قشنگی رو پیاده میکردیم

امیدوارم به دل مستر بیفته و امسال هم برنامه مون رو اجرا کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
لوسی می

نظرات  (۷)

چیه آیا برنامه تون؟:|
:)))
ان شاالله در هرصورت عید بسیااااار پرخیرو برکتی داشته باشید عزیزم
پاسخ:
:)
در هر حال برنامه کنسل است :(
سلامت باشی عزیزم عید شما هم مبارک.
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۴ نجمه خانم
خوب چرا خودت پیشنهاد نمیدی؟
پاسخ:
پیشنهاد دادم نشد اما. :(
مستر خسته ست.
۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۷ مهراد فروتن
ان شاء الله
پاسخ:
ممنونم :) نشد اما. :(
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۰ نجمه خانم
مطمئنم فردا یک برنامه ی من درآوردی کیف بده شوهرت ترتیب خواهد داد 
از کشفیات این چهار روزه ی بنده در مورد آقای شما می باشد :)
پاسخ:
:)
و فردایش که امروز باشد بنده افقی بشدم :((
آرهههه خدایی مستر اهل این کارا هم هست. :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۴ نجمه خانم
سرخپوستا حمله کردن یعنی؟ مال منم میخوان حمله کنن فعلا جاسوساشون اومدن جلو...
پاسخ:
جان؟!
عجیبن کامنتهای این دفعه ت! :|
۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۵ نجمه خانم
وع
سیکل رو میگم
از نت یادگرفتم سرخپوستا رو 
پاسخ:
:))
اینم تعبیریه! :))
خلاقیت ملت منو کشته!
نهههه همه ش تخصیر ماه رمضونه! خخخخ!
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۹ مامان محمدمهدی
چه حیف
پاسخ:
خیلی :(