ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3174.

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۴ ب.ظ

و ما تَدری نفسٌ ماذا تَکسِبُ غَداً1.

نمیدونم چند بار تا به حال این آیه رو خوندم

و چند بار اینجا نوشتم،

اما گویا هنوز تو سلولهای وجودم ننشسته و باورش نکردم..

که هربار اینقدر از تعبیر شدنش، و عظمتش غافلگیر میشم!


آقا دیروز بنده رسماً از پا فتادم.

از افطار دیشب تا الان،

فقط دو کاسه فرنی و سه چهار لیوان چای خوردم و دیگر هیچ!

همه ی برنامه های امروز و فردامون هم کنسل شده..

و ما تَدری نَفسٌ ماذا تَکسِبُ غَداً..



1هیچ احدی نمیدونه که فردا چی براش پیش میاد..(34 لقمان)

+چقدر آدمیزاد ضعیفه آخه.. آخه چقدر؟! ضعیف و ضعیف و ضعیف و مقهور قدرت خالق..

+نماز عید فطر هم که پرید.. و ما به هیچ جا نرسیدیم تو این ماه مبارک!

پیش به سوی رمضان بعد ان شالله. (محض دورکردن انرژی منفیها و ناامیدی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۶
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۷ کوثر متقی
بلا دور باشه
:)

پاسخ:
سلامت باشی :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۸ مامان محمدمهدی
خوبی حالا؟
پاسخ:
الحمدلله.