ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3175.

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ

لبخندِ تو آرامشِ دلهای پر از حسرتِ دیدار..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۲ نجمه خانم
بودی یعنی؟
پاسخ:
کجا؟! :|
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۹ کوچک‌های بزرگ
سلام بانوجان. عیدتون مبارک باشه الهی. این ضعف های جدی تا چند روز بعد از ماه مبارک معمولا برای خیلی از روزه دارها ادامه دارد. رفع میشود انشاالله. در مورد بخارشور که واقعا نیاز جدی مادرهاست به نظرم. از این جهت که بچه ها مخصوصا بچه هایی که تازه چهار دست و پا راه میروند و دستشان را دور از چشم مادر گاهی به دهان میبرند و خدانکند کف سنگ یا سرامیک خانه کاملا از مواد شوینده و شیمیایی پاک نشده باشد آنوقت است که دل دردها و به هم ریختن وضعیت گوارش شروع میشود. بخارشور اما بخاطر درجه حرارت بالا زمین و کاشیها و سطوح دیگر را بدون نیاز به مواد شوینده تا حدودی ضدعفونی می کند. من و مادرم سالهاست از بخارشور کارچر یا کارشر استفاده میکنیم و الحمدلله بسیار بسیار راضی هستیم. ما حتی دیوارها و کاشی های آشپزخانه و سرویس بهداشتی و شیشه ها و سطح اجاز گاز را هم با بخارشور تمیز میکنیم. روی این برند خاص تاکید میکنم چون بین اقوام و دوستان بوده اند عزیزانی که از برندهای دیگر بخارشور داشتند و یا بخاطر عدم کارایی یا بخاطر دنگ و فنگ فراوان باز به تی روی آوردند. توصیه میکنم بخارشور دو مخزنه کارچر رو بگیرید که حین انجام کار امکان اضافه کردن آب به مخزن وجود دارد. باز سوالی بود در خدمتم. 
پاسخ:
سلام خیلی خیلی ممنونم. من باز مزاحمتون میشم. :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۹ مهراد فروتن
همواره بود یار تو را یار و نگهدار. 
پاسخ:
:)
خیلی خوب.
۱۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۸ نجمه خانم
نماز فطر تو مصلی 
فکر کردم منظورت آقای خامنه ای هستن
پاسخ:
بله منظورم ایشون بودن ولی متاسفانه من مصلی نبودم.