ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3176.

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ

ای کاش شاعری بلد بودم..




+مرا معلم عشقِ تو، کِی شاعری می آموزد لطفا؟!

+حسرت بزرگ و همیشگیِ زندگیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۲ نجمه خانم
باز نغمه ی عاشقونه میخوای برا شوهرت بخونی؟ خو او که میگه بله
برو بخون بله جونم بله عشقم بله قلبم بله ی هشت سالم
ببین شعر شد 
خخخخ 
فطرت مبارک
پاسخ:
:))
ممنون عزیزم فطر شما هم مبارک.
۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۴ مهراد فروتن
اولین بار دوم راهنمایی بودم که یه غزل درب و داغون به تقلید از شهریار گفتم!!!!!!! :)))))) 
یه همچین چیزی بود مصرع اولش 
ساقیا بر من ده جام باده را!!!!! :))))))))) 
خیلی پر رو تو دوازده سیزده سالگی از ساقی و می و جام حرف می زدم :)))
پاسخ:
:))
خوبه که! :)
مهم اینکه آخرش به شاعری ختم بشه دیگه. :)
من اولین بار که شعر گفتم از روی یه شعری بود با یه سبک حماسی، در حقیقت شعرم نقیضه سرایی شده بود از یک شعر حماسی
که وسط فشار امتحانات ترم سرودم،
که این بیت اولش بود: چَشم بر جزوه اگر کور بشد باکی نیست، جزوه بر جزوه اگر کوه بشد باکی نیست و الی آخر. :)
یادش بخیر اما خب شاعر نشدم.. آخرش به شاعری نرسید..
دوست داشتم یهو شعر بیاد به ذهنم و بنویسم و گاهی حتی به پای شعرهام گریه کنم..
گاهی دوست دارم با شعرهای سعدی و حافظ و اخوان و امثالهم خودمو دار بزنم..
در این حد میرم تو شعر...
هعی روزگار.. هعی.
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۷ مامان محمدمهدی
:))))
پاسخ:
بعله! شما بخند! من آه بکشم شما بخند!
:دی
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۹ کوچک‌های بزرگ
بانوجان مدل بخارشور ما sc 2500 c است که گویا دیگه موجود نیست. در مورد لک انداختن روی سرامیک باید بگم روی سطح سرامیک براق باید بگم تی کشیدن با هر وسیله دیگری هم رد می اندازد اما به صورت کلی و در قیاس با بخارشورهای مشابه در برندهای دیگه از بهترین بخارشورهاست. حتی جاروبرقی فوق العاده تمیزکننده ای هم داره کارچر و کارواش خانگی. باز هم در خدمتم.
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم. واقعا لطف کردین من گذاشتمش تو لیست خرید :)
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۱ فاطمه غلامی
شاعر نیستم
ولی شاعرها رو دوست دارم
پاسخ:
:)
سلام بر لوسی می عزیزم
عاقا ما دلمون براتون تنگ شده بودا
عیدتم مبارک
حالا خیلی هم نگران شاعر نشدنت نباش
مثلا ما که شعر گفتیم کجای دنیا رو گرفتیم;-)
مهم تر از شاعری اینه که یکی باشه شعرتو بفهمه
شعر فهمیدن و بلد باشه
پاسخ:
سلام علیکم :)
قربون شما. لطف دارین.شما خوبین؟
عیدتون مبارک باشه.
واقعا شما شاعر هستین؟ خیلی عالیه.
خب من اگر شاعر بشم اونجایی که باید بگیرم رو میگیرم! :دی
و فکر میکنم اونی که معلم عشقش به ما شاعری بیاموزه شعرهامونو میفهمه! نه؟!
به گمانم که این طوری باشه. :)
کاش چند تا از شعرهاتونو بذارین. بی نهایت غبطه خوردم خدا حفظتون کنه.

دنیایی دارند برای خودشان..

لااقل با شعر گفتن کمی سبک میشوند!!

پاسخ:
اوهوم :)