ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3177.

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ

چقدر حمام کردن بچه ها قبل از خواب پیشنهاد خوبی بود..

چقدر خوب بود آخه!




+این کتابی که تو این پست معرفی کردم، پیشنهاد میکنه که مراسم قبل از خواب برگزار کنیم.

یکی از گزینه های مراسم حمام نه چندان طولانیه.

کتاب خوندن هم جزو گزینه هاشه.

خب میتونیم یه کم خلاقیت اسلامی به خرج بدیم و دعا و قرآن رو هم بهش اضافه کنیم.

نور رو کم کنیم و به مراسم بپردازیم.

اما من بیش از همه از توصیه ی حمامش لذت می برم..

حمام پیش از خواب به نظرم فوق العاده ست :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
لوسی می

نظرات  (۴)

سلام
بچه های من که اگه قبل خواب برن حموم تازه خواب از سرشون می پره ... خخخ
تازه پسری باید حتما کلی وقت تو حموم باشه و بازی کنه اصلا به حموم سریع رضایت نمیده.
مراسم قصه خونی و دعا و اینا خیلی خوبه من دعای فرج و سوره های کوچیک رو موقع خواب به پسری یاد دادم. انقدر شبا واسش به جای لالایی میخوندم که حفظ شد.
پاسخ:
سلام :)
عجب :))
خب هر کسی با حمام سرحال میاد اما معمولا بعد از نیم ساعت دلش میخواد بخوابه! یعنی ما که اینطوریم :)
چقدر خوب :)
من مدتها برای پسرک سوره های کوچک میخوندم دیگه شاکی میشد! :| نخوندم! باز باید دوباره شروع کنم. :)
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ مامان محمدمهدی
هیچ وقت نتونستم خودمو راضی کنم که قبل خواب شبانه بچه هارو ببرم حمام
از بس که از سرماخوردنشون وحشت دارم
بر همین مبنا که پتو روشون نمیمونه و عین دو سه باری که مجبور به اینکار شدم بعدش یه مدت درگیر مریضیشون بودم
پاسخ:
دقیقا من هم! :)
و پسرک نه اینکه پتو روش نمونه! نمیخواد که پتو روش باشه هرگز! یعنی تو زمستون هم ما شب کلی لباس تنش می کنیم  که سرما نخوره و بدتر میشه و از گردن و سر عرق میکنه و بعد سرما میخوره! یه وضعی داریم با پسرک! :(
اما الان تابستونه و با این وضعی که اینجا هست و ما به خاطر گل پسر شب کولر روشن نمیذاریم بهتره که قبلش ببرمش حمام چون خیلی گرماییه. :)
گل پسر رو که نمی بریم.
این روزها اولین روزهاییه که دارم حمام قبل از خواب رو تجربه میکنم. اونم نه هر شب. ولی شب در میون، تایم حمومشون رو آوردیم قبل خواب. :)
و واقعا باعث خواب راحت و پیوسته ی بچه ها شده.
حمام در روز مهمانی برای نوزادها هم پیشنهاد می شود. :)
پاسخ:
:))
برای اینکه بخوابن؟؟! :))
آره منم اوایل که گل پسر کوچک بود وقتهایی که خیلی کارداشتم حتما می بردمش حموم. :)
خواستم بگم سرما نخورن که دیدم نوشتی کولر رو خاموش می کنید شبا:))
پاسخ:
نه کلا جرئت نکردیم از بدو تولدشون شبها کولر روشن کنیم! چون اهل پتو هم نیستن.
ما در تراس رو تو اتاق خودمون باز میذاریم و البته جای کتمان نداره که به شددددددت گرممون میشه اما چه بکنیم دیگه.. مادرانه پدرانه رفتار میکنیم! خخخخ!