ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3179.

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ

مستر رفته بود بیرون،

و پسرک رو برد خونه مامانم.

واقعا دلم برای پسرک تنگ شده بود،

وقتی برگشت گیج خواب بود و معلوم بود حسابی بازی کرده،

بهش میگم خوش گذشت؟

میگه آره ولی خیلی دوست داشتم شما و گل پسر هم میومدین..

:)



+شنیدن چنین جمله ای از پسرک برای من چیزی مثل رویاست! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۸
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۱ فاطمه غلامی
از سری معجزات برادری :)
پاسخ:
بعله! عواطف برادرانه پسرانه! :)
۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۶ نجمه خانم
عزیزم
پاسخ:
:)
قربونت.
۱۸ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۴ مهراد فروتن
برادرانه :))

پاسخ:
:)
حس میکنم که چه حس خوبی داشتی :)
پاسخ:
آره واقعا حس عالی ای بود. :)
۱۹ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۲ مامان محمدمهدی
تبریک:))
پاسخ:
متشکرم :)
واقعا جای تبریک هم داشت :)