ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3183.

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ب.ظ

امروز سه تا خبر فوت شنیدم..

خدا رحمت کنه جمیع رفتگان رو..

:((



+اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نثار روحشون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۹
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۱ مهراد فروتن
این روز ها همه اش داریم خبر مرگ می شنویم :(((((((( 
امروز استاد مهدیه الهی قمشه ای هم فوت شد :((((((
مرگ عباس کیارستمی کلی ناراحتم کرد چون می دونستم که یه از مهمترین سینماگرهای جهان از دست رفت 
اما مرگ مهدیه الهی قمشه ای رو که شنیدم داغون شدم چون یه روح بزرگ یه شخصیت متعالی، دیگه روی زمین نفس نمی کشه. 
آدم هایی مثل خانم قمشه ای نسلشون رو به انقراض :(
پاسخ:
بله متاسفانه.
با شنیدن این خبر و یک نفر دیگه که اخبار اعلام کرد شد پنج خبر فوت!
خدا همه رو رحمت کنه و امیدوارم با اولیائشون محشور بشن.
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
الهی آمین.
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۶:۱۸ نجمه خانم
ببین تو نوشتی سه تا کامنت داری دو تا زیرش زدی یک نفر دیگه آخرش نوشتی جمعا 5تا؟؟؟
خدا رحمتشون کنه 
پاسخ:
من تو پست نوشتم سه تا.
آقای فروتن گفتن خانم الهی قمشه ای هم فوت کردن، منم نوشتم بله با شنیدن این خبر(یعنی فوت خانم قمشه ای) و یه نفر دیگه، شد پنج تا!
درسته دیگه!
سه تا که تو پست بود، یکی خانم قمشه ای، یکی هم اون یه نفر دیگه. میشه پنج تا! درست شد؟!
آمین.
شتریه ک در خونه هممون میخوابه
خدا  بیامرزه...
پاسخ:
بله متاسفانه.
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۱ نجمه خانم
ببین اولش خندم گرفت وسط بخش فکر کردم خواب بودم نفهمیدم ولی دختر جان الان کامنتت میگه کیارستمی و قمشه ای 
تو میگی قمشه ای و *یکی دیگه که اخبار اعلام کرد*
به نظرت نشد شش تا؟
پاسخ:
من اصلا تو محاسباتم کیارستمی رو نیووردم! آخه مال چند روز پیش بود کیارستمی.
کامنت در مورد خبر روز میگه خانم قمشه ای!
و کیارستمی که ناراحتشون کرده! کیارستمی که مال دیروز نبود چند روزه که فوت کرده.
همون پنج تا درسته! :)
شما یه بار دیگه بخون! :دی
خب آقای کیارستمی رو حساب نکردی لوسی جان حساب کتاب نجمه خانوم اشتباه شده:))))
خدا همه شونو رحمت کنه
خانوم الهی قمشه ای رو دوسش داشتم
پاسخ:
خب خبر آقای کیارستمی که مال چند روز پیش بود! آره الان تو کامنتشون توضیح دادن که کیارستمی هم حساب شده بوده! خخخخ!
ولی من حسابش نکردم! :دی
الهی آمین.
روحشون شاد.
۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۹ نجمه خانم
من که همون موقع کامنت فهمیدم
بس که تلویزیون نمی بینم
شدم معتاد نت یعنی معتاد وبلاگ
از دنیا بی خبرم یه مورد خیلی مهمی رو هم تازه از دست دادم که به خاطرش پست زدم
خیلی مهم بود راستش خیلی :(((

پاسخ:
من خودم اخبار گوش نمیدم اما به لطف مستر و پسرک تی وی می بینم گاهی.
تو برنامه های دیگه هم اعلام کردن.
خوب میکنی نمی بینی. دیدن نداره والا.
اگر پسرک و مستر نباشن من اصلا تی وی رو حتی روشن نمیکنم!
۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۰ نجمه خانم
خانم الهی قمشه ای رو اصلا نمیشناسم فقط آقا رو میشناسم
پاسخ:
خواهر اوشون بودن.