ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3187.

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ

نماز، نماز، نماز!

به نماز اهمیت ویژه بدهیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۶:۱۷ مهراد فروتن
پرتغال بدون رونالدو قهرمان شد :))))))))
پاسخ:
آرههه! واقعا جالبه.
تو گروه اونطرف که پرتغال بود هیچ تیم درست حسابی ای نبود!
همه ی غول ها اینور بودن و همه همدیگه رو حذف کردن که اوشون قهرمان بشن!!! :|

۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۷:۳۰ نجمه خانم
هعی
هعی
هعی



از دستش داده ام 
پاسخ:
خب طبیعتا برای نماز هیچوقت دیر نمیشه :)
چون یک  کارِ روزانه ست.
احسنت ..

پاسخ:
:)
هعی! کاش اینطوری باشم خودم!
سلام
فرستادم

پاسخ:
سلام بسی ممنونم.

چه ذوقی داشتم جشن سن تکلیفم واس نماز خوندن

عصر اومدم خونه نماز خوندم

نماز چی بود نمیدونم

نماز چه موقع بود نمیدونم :)))))

پاسخ:
:)
آره منم یادمه! مال من نماز مغرب و عشا بود و یادمه تصمیم گرفتم حتی یک نمازم قضا نشه!! :|
بارها این تصمیم رو گرفتم البته!
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۵ ملکه بانو
من اولین نماز رسمیم نماز صبح بود، مشهدم بودیم!! تابستان کلاس دوم 
پاسخ:
:)