ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3191.

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ق.ظ

به علت بیماری مستر طفلکی امروز رو خونه بود،

و عصر رفتیم یه سری از خریدهای منزل نو رو انجام دادیم.

بعد که خریدها رو کردیم احساس کردم چقدر بی ذوقانه بعد از خرید رفتار میکردم!

در حالی که حتی تصورش هم بهم لذت میده که ما داریم برای خونه ی خودمون خرید میکنیم!

خب خیلی بهتر می بود که اینو به نیکی بروز می دادم.

نه؟!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۱ ملکه بانو
هنوزم دیر نشده!
پاسخ:
هههه هه! آره دیگه وقتی دوزاریم افتاد هیجاناتم رو بروز دادم.
اما خب همون لحظه به نظرم ارزش و قدر بیشتری میداشت که حیف شد.
اصلا نمیدونم چرا حس بروز ذوق نداشتم! :|
انصافا ازم بعید بود!
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۳ فاطمه غلامی
عجیب بود
پاسخ:
از منم بعید بود. :(

۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۹ مامان محمدمهدی
امان از دست تو

پاسخ:
:)