ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3192.

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ق.ظ

تو گروه خودمونی های تلگرام

یکی شبهاتی مطرح کرده بود توضیح خواسته بود

منم با بدبینانه ترین دیالوگ ممکن شبهه ای به شبهاتش افزودم!

و غافل شدم از اینکه بعضی اعضای گروه

مخاطبِ خاصِ شبهه ی من هستند! :|

الان رسما احساس نامطلوبی دارم.

اصلا چه معنی میده که نمیشه پیامتو از تو گروه برداری؟؟!



+ما بر سر آن عهد که بستیم نیستیم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۱ فاطمه غلامی
از 3181 پریدی 3191 ؟!
پاسخ:
اشتباه شده بود خب! اون 1391 بود.
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۱ نجمه خانم
ا...نمیشه!؟  خاک به سرم چه بد
خیلی وقته تلگرام نیستم
خوب
نمیشه بگی میشه از دید دیگه ای هم به قضیه نگاه کرد و 

بعد ماست مالی کنی؟

دخترجان پس پی وی رو برا چی گذاشتن؟
پاسخ:
ای بابا! آخه یکی نیست بگه به تو چه دختر!
نه نمیشه حذفش کرد. دیگه خوندنش دیگه تیک سینش هم اومد.
نه اوضاع بی ریخت تر از این حرفاس!
من یه شبهه ی دیگه مطرح کردم که متاسفانه دامن گیر بسیاری در اون جمع بود و نمیدونم چرا اصلا گفتم!
گفتم بعضیام میگن چرا این کاره ها باید فلان طوری باشن، بعد کلا یادم رفته بود که ده نفر اونجا اون کاره ان! :|
خیلی زشت شد به نظرم! همه ی اون کاره های گروه، قطعا احساس بدی در مورد من خواهد داشت!
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۲ فاطمه غلامی
بعد اینکه دو تا 3181 داری هم خودش نکته ایه!
پاسخ:
:))
با سپاس از دقت نظر شما :)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۶ فاطمه غلامی
الان تازه متوجه شدم قضیه عهد چیه
بنابراین
نتیجه میگیریم
شما امروز ی چیزیت هست واقعا
این از شماره پستا
اون از بی ذوقی سر خرید
اینم از عهد شکنی

نکنه آه اون خانومه که سه تا بچه داشت گرفتت
پاسخ:
:))
شاید! واقعا شاید!
الان که فکر میکنم اتفاقات بدِ امروزم خیلی زیادتر از این حرفهاست!
کاش فقط همینا بود! :(
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۹ فاطمه غلامی
خو با این حالت حتما شوم هم نپختی
میبینم خبری از 3184 و 3189 و 3190 هم نیست
احتمالا دادی اهل منزل جای شام بخورن
طفلکیا
نچ نچ نچ
پاسخ:
:)))
نه شوم که نپختیم که هیچ، اوضاع از اینم بدتره.
لازم الدعام اصلا!
خدای من! برم یه کم به خودم فکر کنم!
:((

+اون عددها پستهاش اینجا هست، اما چون لازمه ی علنی شدنشون رمزی نویسی بود بی خیال علنی کردن شدم و ثبت موقتی نوشتم.
تصمیم دارم دیگه پست رمزی نذارم.
سلام عزیزم
اگه تلگرامتو آپدیت کنی امکان ادیت کردن پیام هاتو داری
پاسخ:
سلام. تلگرامم آپدیته و این گزینه ی ادیت رو می بینم اما هیچوقت تا به حال ادیتم سیو نشده! هربار ادیت کردم بی فایده بوده! :|
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۵ مامان محمدمهدی
خو چرا بر سر عهدت نیستی؟:))
خوبی؟
بعدشم پیش میاد اصلا خودتو ناراحت نکن
از من بدتر نیست که یبار میخواستم برای برادرم پیام بزارم با این مضمون که: اگه فلانی(همسرم) بهت گفت اینکارو انجام بدی واسش، انجام ندی ها.پررو میشه  و...
و سند کردم.
بعد اینکه دلیور شد دیدم وای بجای اینکه برای برادرم پیامو بفرستم برای همسرم فرستادمش:((
تازه بدیش این بود که به همسرم خودم الکی گفته بودم از برادرم کمک بخواد
بنظرم امثال ما با این حواس پرتی و بی دقتی بهتره کلا تلگرامو جمع کنیم از زندگیمون:)
پاسخ:
وااااای!
به همسرت میگی از برادرت کمک بخواد به برادرت میگی بهش کمک نکنه؟؟! :|
کم آوردم واقعا!
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۱ سوره کوثر
به نظرم خیلی آروم و سنگین رنگین از گروه به دلیل مسائل غیر قابل بیان لفت بدید :)
پاسخ:
:)))
ینی تابلو نمیشه؟! :))
من دیگه توجهی نکردم بعد از عذرخواهی حتی نرفتم پیامها رو بخونم! :دی
گفتم اعصابم خردتر میشه.. :|
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۰ مامان محمدمهدی
این رفتار دوگانه دلایل خاص و منطقی و بحقی داشت البته:)
پاسخ:
بعله!
من که نمیدونم دلایلت چیه اما همین که خودت این حس رو داری عالی و البته کافیه :)