ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3193.

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ق.ظ

خب دیگه طاقتم نیومد ترجیح دادم بگم که شرمنده ی قراردادن اون سوال هستم!

و گفتم!


:|


+عجب وضعیه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۳ ملکه بانو
احسنت داری!
پاسخ:
واقعا؟؟!
بابت اعلام شرمندگی؟
ممنونم واقعا خیلی روحیه بخش بود. اعصابم ریخته به هم.. :(
به نظر خودم که یه سوتی علاوه بر سوتی قبلی شد! اما خب ترجیح دادم که بگم
قبل از اینکه کسی از جملاتم سوء تعبیر کنه.
ان شالله که چنین اتفاقی نیفته.
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۶ مامان محمدمهدی
خوب کردی
منم تو اون مثالم بلافاصله به همسرم پیام عذرخواهی دادم تا بدتر نشه اوضاع:)
پاسخ:
:))
البته من جای همسرت بودم هیچوقت این حرکتت رو فراموش نمیکردم! خخخخ!