ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3194.

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ

اینکه میگن آقایون به فکر خودشون هستن

و اجازه نمیدن سطوح هورمونیشون به هم بریزه

و تا مشاهده کنن که اتفاق بدی براشون در جریانه

سریع به فکر حل و فصلش میفتن

کاملا درسته!


+برعکس خانم ها!

که فقط منتظر بهانه ان،

که خودشونو فدای بقیه کنن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۲ مامان محمدمهدی
موافقم
شدید
پاسخ:
من جایی این رو خوندم و بعد که دقیق شدم دیدم واقعا اینطوره..
تقریبا در همه ی مردهای اطرافم هست..
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۵:۳۶ کوثر متقی
:((
از بس خانوما ... هستن :-o
:))
پاسخ:
والا! :))
 از دیشب دارم به فلسفه ی این مدل خلقت فکر میکنم.

۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۲ ملکه بانو
یعنی چی؟
پاسخ:
یعنی آقایون اجازه نمیدن که سطح سیستماتیک روانی و جسمیشون به هم بریزه.
مثلا اگر از چیزی خسته بشن بلافاصله تمهید لازم برای رفع خستگی رو به کار می برن.
و تو مود خستگی و عصبیت یا افسردگی یا حتی بیماری جسمی نمی مونن.
مثلا یه خانم اگر یه بیماری داشته باشه، به خاطر کارهایی که داره بیماریشو فراموش میکنه و به بچه ها و همسرش میرسه و می بینی مثلا ده روزه که درگیر یه سرماخوردگیه
چون نخواسته از وقت بقیه و رسیدگی به بقیه بزنه و به خودش برسه. به بهانه ی اینکه فرصت نکرده ( یا بهتره بگم خودشو فدا کرده)
اما یک مرد حتی اگر سرماخوردگی مختصر هم داشته باشه میره استراحت میکنه تا زود خوب شه!
یا سریع یه وقت باز میکنه میره دکتر.
یا برای فشارهای روانی و کاری.
آقایون سریع یه برنامه برای رفع معضلات روانیشون تهیه می بینن، یا سفر یا استخر، یا قدم زدن بیرون یا هرچیزی!
اما خانم ها! منتظر موقعیتی می مونن که همه چیز اوکی باشه و هیچکس از این بازیابیِ جسمی و روانیِ اونها اذیت نشه مخصوصا بچه هاشون یا همسرشون.
یه کم تو اتفاقهای اطرافت و واکنشهای مختلف خانم ها و آقایون نسبت به کمبودهاشون، دقیق بشی متوجه میشی.
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۵ نجمه خانم
به خاطر اینکه هر چقدر هم مردت حوب و همیار و دلسوز باشه بازم فرهنگی که تو ذهن هممون ملکه شده و لونه کرده به زن حتی در اعماق وجودش حتی بدون این که کسی بگه اجازه نمیده ول کنه بره مثلا استخر در حالی که خونه نامرتبه که اگه این کار رو بکنه زمین و زمان و افلاکیان خواهند خوردش و اگه توجه نکنه زندگیشو نابود خواهند کرد تازه تو خانه داری اون کارمندای بدبخت رو بگو :/
وع
این پست رو خکنده بودم ولی کامنت بلند بالات که تشریح بیشتر کرد به همم ریخت
یکی نیست بگه نخون کاه از خودت نیست...
گرچه در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی کنه من هربار به این چیزا فکر میکنم...
:/
شکلک عصبانیت


پاسخ:
شایدم ناشی از فرهنگمون باشه اما به نظرم بیشتر شخصیتیه تا فرهنگی.
یعنی شخصیت مرد و زن اینطور حکم میکنه.
وااااااااااااای آره
به نظر من هم شخصیتیه هم تربیتی
پاسخ:
آره خب به نظر تربیتی هم میاد. گاهی تا حد خیلی خیلی خودخواهانه هم پیش میره.
اما به نظرم آقایون کلا تریپ شخصیتیشون اینطوری تر از خانم هاست.
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۱ نجمه خانم
نه...
نه خیلی 
تریپ شخصیتی رو میگم هاا به نظرم این یکی بیشتر به تربیت و ذات شخصی (و نه جنسیتی) طرف بستگی داره
هستن زن هایی که زود دنبال درد و درمونن
و اتفاقا 
یه ضرب المثل نساخته وجود داره یه باور واقعی ها
که مردها خیلی دیر دنبال دوا کردن خودشون میفتن و برای همینه که زودتر می میرن چون وقتی میرن دنبال دوا دکتر که اساسی مریض شدن
این باور عامه و همچنین خاصه (پرستاری) هست 
پاسخ:
عجب! شاید اینی که شما میگی باشه.
ممنون که باور عامه و خاصه رو با ما در میون گذاشتی :)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۸ نجمه خانم
ها؟مسخره ام می کنی؟
پاسخ:
وا! چرا مسخره کنم؟! :|