ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3196.

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

گاهی شرایط، کاملا و بدون اینکه متوجه باشیم

روی رفتار ما و اعصاب ما اثر گذاره.

من باورم نمیشه که از وقتی پدر و مادرشوهرم از اینجا رفتن،

مادری تا این حد مهربان و صبور شدم!

ههههه ههه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۳ مامان محمدمهدی
کجا رفتن؟
پاسخ:
خیلی قبلا ها گفته بودم که عموما تابستان و بهار رو تو منزل ییلاقیشون هستند.
البته این دفعه به علت اینکه مادرشوهرم پاشو عمل کرده بود تا الان موندن و الان رفتن دیگه.
اما باورت نمیشه دو روز که از هر بار رفتنشون میگذره من یک فرشته میشم! :))
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۵:۳۹ مامان محمدمهدی
باورم میشه
پاسخ:
:)
:)
عزیزم...همیشه فرشته بمونی .. 
پاسخ:
:)
ممنونم عزیزم.. :*
پس همه چی زیر سر قوم شوهر بود :))
پاسخ:
:)))
نه به این شدت قطعا سستی شخصیت من هم مسببشه اما باور کن خیلی روم اثرمیذارن.
حتی وقتی که کار خاصی نمی کنن.
یعنی دقییییییقا این جوابی که به بهار دادی رو باهمه وجود درک میکنم انگار حرف خودم بود
ممنون

پاسخ:
عزیزمممم :)
شما هم همسایه این؟!