ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3204.

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ب.ظ

چقدر تلخه شنیدن شهادت جوانی که تا یک ماه دیگه خدمتش تموم می شد،

تک پسری که تمام امید پدر و مادرش بود..

خدا رحمتت کنه.

الهی که با شهدای صدر اسلام محشور بشی...



+لایَوم کَیومک یا اباعبدالله..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۲ نجمه خانم
ان شاءالله
اتفاقا امید پدر و مادرش خوب به ثمر نشسته
پاسخ:
ان شالله..
گفتنش ساده ست نجمه جان.. گفتنش ساده ست...
چقدر حرف دارم که بگم.. ولی چطوری بگم این همه رو؟؟
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۳ مهراد فروتن
+ کلمه شهید مثل کلمه استاد می مونه، نباید برای همه استفاده کرد. 
+ حرفاتون رو کاملا قبول دارم ها! اما راستش یه کم روی این دوتا کلمه حساسم [ یه نظر کاملا شخصی] :)

پاسخ:
بله موافقم. برای همین جمله ی آخرش رو گذاشتم.
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۲ مامان محمدمهدی
:(
پاسخ:
:((
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۵ نجمه خانم
صد در صد
صرفا کلمه عصای دست منو به نوشتن اون جمله رسوند
امیدوارم آخرتش سراسر بهشت باشه
و خدا به خانواده اش صبر بده 
امین
پاسخ:
بله البته اون جمله ت هم درست بود واقعا.
ولی خب گفتنش آسونه کاش دل همه مون به قضای خدا محکم باشه
و خدا خودش به دلهای پدر و مادر این بچه ها، آرامش و سکینه نازل کنه..
سلامت باشی.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۳ دچـــــ ـــــار
عجب... مدافع حرم بوده یا ؟
پاسخ:
سرباز مرز بوده و البته خودخواسته به مرز رفته.