ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3205.

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ

لایوم کیومک یا اباعبدلله..




+هی نوشتم و پاک کردم، نوشتم و پاک کردم،

هیچ جمله ای گویا تر از این برای شرح حالم نیست..

لایوم کیومک یا اباعبدلله..

رب ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین و اصحابه..

+زیارت عاشورا .. باید به تو پناه ببرم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۳ مامان محمدمهدی
الهی کربلا روزی شما و ما باشه بزودی
پاسخ:
یه الهی آمین از ته دلم..
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۰ نجمه خانم
قبول باشه دختر
خدا شما و همسر رو برای هم و پسرها و اون ها رو برای شما نگه داره همگی با عزت و سلامت
پاسخ:
قربونت عزیزم همچنین ان شالله برای شما و خانواده ی عزیزت.
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ کوثر متقی
شما شنیدید که زیارت عاشورا مصائب را زیاد میکنه؟ مخصوصا سجده ی آخرش؟
برای همین باید با زیارت علقمه خونده بشه؟
من جدید دونستم و واسم عجیب بود ...گفتم بهت بگم دوست مهربونم :)
پاسخ:
نگوووو! چرا آخه؟! :|
شاید کسی که میخونه باید ظرفیت پیدا کنه! ها؟!
راستش ترسیدم! خیلی!
ممنون که گفتی.
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۴ کوثر متقی
والا می گفتن از چندتا عالم هم شنیدن اینو که مثل این که برای هر بیماری هردارویی خوب نیست ذکر ها ودعا هم همین جورن
بعد هم گفتن که برای تخفیف مصائبش باید علقمه بعدش خونده بشه 
و حتی بهتره زیاد خونده نشه
آره منم ترسیدم راستش
پاسخ:
عجب! ولی من شنیدم که یکی از علما که فوت کردن در خواب دیگری اومده و گفته چیزی که اینجا خیلی حسرتش رو میخورم اینه که چرا هر روز فقط یک بار زیارت عاشورا میخوندم!!
شایدم همه ی علمایی که توصیه به خوندن میکنن علقمه رو هم توصیه کردن و ما بی خبریم!
حالا منم یه سرچی میکنم بهت خبر میدم.
ممنون که گفتی.