ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3206.

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ

ما رفتیم پرده خریدیم.

هه!



+کلا تو خرید رفتن خبره شدیم!

دیگه نهایتاً دو ساعته همه چیز رو میخریم و برمیگردیم

و خودمونو برای دیدن همه ی مدلها جهت انتخاب بهترین گزینه، خفه نمیکنیم!

و به همون خریدمون هم راضی تر هستیم :)

سابقاً اونطور بودیم!!

+ ممنونم از همه تون که در پست نظرسنجی برای پرده اینقدر مهربانانه کمک و راهنماییم کردین.

واقعا تک تک نظراتتون برام ارزشمند بود و برای تصمیم درست کمک کرد.

از همه تون خیلی خیلی ممنونم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۵ ملکه بانو
مبارک باشه
کار خیلی خوبی می کنید
پاسخ:
آره اینطوری خیلی بهتره. قبلا واقعا خودمونو خفه میکردیم تهش هم چیزی که میخریدیم اصلا دلچسب نبود برامون.
بزرگ شدیم دیگه :)
سلامت باشی:)
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۴ مامان محمدمهدی
به سلامتی
و با دل خوش
ان شاءالله
پاسخ:
قربون شما :)
مبارکتون باشه
ان شاالله که بهترین خاطره ها رو تو خونه ی جدید داشته باشید.
پاسخ:
سلامت باشی. ممنونم از دعای قشنگت ان شالله روزی شما هم خاطره های قشنگ در هر روزِ زندگی باشه :)
مبارک باشه عزیزم
پاسخ:
سلامت باشی. کاملا به سبک مبلهای دورهمیه :))
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۸ تنها دلشکسته

سلام

مبارکه...

حالا عکساشونو بذارید ببینیم سلیقه تان چه جوریه؟ :)

پرده را سفارش دادید دیگه؟ یا پارچه خریدید؟ تا خیاط بدوزه؟

پاسخ:
سلام. سلامت باشین.
شاید گذاشتم. باشه. :)
پرده رو سفارش دادیم البته نصفه نیمه! خخخخ! یعنی هنوز دستک هاشو ندادیم و حریر ساده ی زیرش رو سفارش دادیم که انشالله فردا میاد.
گفتیم اگر همینطوری خوب شد فقط حریر باشه. خودم هرچه ساده تر بیشتر دوست دارم.