ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3221.

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ق.ظ

رفقا در مواقعی که استیصال از سر و روتون می باره،

یا یه قلمبه ای تو دلتون هست،

و یا حتی وقتهایی که خیلی ساده یک چیز مهم رو گم کردین،

و مستاصل شدین،

جداً اوصیکم به حدیث کساء.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
لوسی می

نظرات  (۳)

۳۱ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۶ ملکه بانو
در مورد چیز گمشده اوصیکِ بالفاتحه برای مادر امام رضا علیهما السلام
پاسخ:
واقعا؟؟! :)
چقدر جالب. کی به فکرش رسیده واقعا؟
ولی به نظرت یه جوری نیست؟ به این قصد برای مادر حضرت رضا فاتحه بخونیم؟
حس خوبی بهم نمیده.
ولی از اینکه بهم آموختی که برای مادر ائمه هم هر از گاهی قرائت فاتحه داشته باشیم ممنونم.
خیلی بهش فکر نکرده بودم.
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۶ کوچک‌های بزرگ
سلام بانوجان. حقیقتا فضای خانه را روشن میکند و فرشته باران این حدیث شریف. در مورد بخارشور، به نظرم اگر برایتان مقدور است از یکی از دوستان که کارچر دارند، یک روز قرض بگیرید و کارکردش را ببینید بعد اقدام به خرید کنید. به نظرم نیازی هم به خرید از سایتهای خارجی نیست. ما جاروبرقی کارچر را وقتی در بلاد کفر زندگی میکردیم خریدیم اما بخارشور را از ایران گرفتیم. ابزارسرا نماینده رسمی کارچر است به گمانم.
پاسخ:
سلام :) بله واقعا اینطوره. خدا ان شالله به قرائت هامون برکت بده.
راستش برای شستشوی خونه قصدمون همین بود ولی خب بهمون قرض ندادن! :) البته منم بعدش احساس کردم چه خوب شد که ندادن وگرنه اگر خدای نکرده اتفاقی میفتاد به جای اینکه برای خودمون بخریم باید برای اونها میخریدیم.
ولی حتما یه روز میرم خونه شون و ازشون میخوام یه بار جلوم استفاده کنن چون اونها راضی نیستن و میگن لک می کنه و بعد باید دستمال بکشی! هرچند این موضوع برای من مهم نیست چون چیزی که باعث میشه بخوام بخرم، خاصیت ضد باکتری و ضد حساسیتشه، علاوه بر مزیتی که شما گفتید که خیلی هم مهمه، اینکه نیازی به شستشو با مواد شوینده نیست.
اینکه میخواستم از سایت های خارجی بگیرم به خاطر تفاوت قیمت و کارکردش بود، واقعا بهترین مدل بخارشو، که در سایت آمازون بود و 3000 نفر خریدار رأی 4.5 از 5 رو بهش داده بودن، فقط 100 دلار بود! و من گفتم شاید با هزینه های پست و سایت واسطه باز هم قیمتش از بخارشوهای اینجا ارزون تر بشه که بالای یک تومنه. که سایت در پاسخ من گفت این خرید برای شما به صرفه نیست و منم از صرافتش افتادم.
احتمالا همون کارچر رو از ایران بخریم ان شالله.
خیلی خیلی خیلی ممنونتونم بابت راهنماییتون. من قبل از توصیه ی شما اصلا بهش به عنوان این حد از ضرورت نگاه نمیکردم. مطمئنا هر بار استفاده کنم برای شما طلب خیر و رحمت میکنم :)

+چقدر جالب که در بلاد کفر هم زندگی کردین. :) ماشالله در نظر من یه آدم واقعا پر تجربه و پر از اطلاعات هستین که رفته رفته بیشتر میشناسمتون. یادم باشه بیام در مورد این هم ازتون نظرسنجی کنم اگر اشکالی نداشته باشه. من گاهی تصمیماتی میگیرم! :)
در مورد چیز گمشده قرائت سوره مبارکه نصر هم خیلی عالی هست
پاسخ:
:)
ممنونم از توصیه ت.
من در مورد آیه ی آخر سوره ی کهف هم شنیدم
اما خب امتحان نکردم تا حالا.