ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3122.

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ق.ظ

اولین روز از هفتمین سال زندگی مشترکمون رو

با شستن قالیچه ها،

و دو تا پسربچه ی شیطوووون و شادااااب از آب بازی

شروع کردیم..



:)

خدایا شکرت به خاطر همه ی لذتی که در این هفتمین سال هست

و به خاطر همه ی نعمتها، لطف ها، بخششها، چشم پوشی ها، رحمتها، و بزرگ شدنهایی که در این شش سال بود،

کدومشو میتونم طوری شکر کنم که از پسش بربیام؟!

+برای هفتمین سال خیلی حرف دارم که وقت ندارم بنویسم. اینو نوشتم که بعدا یادم بمونه که بنویسم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
لوسی می

نظرات  (۹)

خدا رو شکر
شادی هاتون روزافزون
پاسخ:
سلامت باشی.
واقعا الحمدلله کما هو اهله.
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۲ مهراد فروتن
زندگی تون پایدار 
پاسخ:
ممنونم.
وای چقدر جاااالب شما یک ماه و نیم زودتر از ما ازدواج کردید
مبارکتون باشه
ان شاالله که سالیان سال با خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنید و لذت ببرید
پاسخ:
یعنی شما پونزده مرداد هشتاد و نه سالگرد ازدواجتونه؟ :)
سلامت باشی. پیشاپیش برای شما هم مبارک باشه :)
ممنونم عزیزم همچنین شما.
 سلام.یعنی مردا 89عروسی کردید؟
پاسخ:
سی و یک تیرماه 89
سلام :)
نه عزیزم یک ماه و نیم بعد از سی و یک تیر میشه تو شهریور خخخ
ما نیمه ی شهریور 89 ازدواج کردیم.
پاسخ:
:)))))))))))
واقعا! واقعا! واقعا!
ببین! میشه من پاسخ کامنتم رو ویرایش کنم اینم حذف کنم؟! خخخخ! سوتی ضایعی بود!  :))
خخخخ
اره عزیزم وبلاگ خودتونه صاحب اختیارید
پاسخ:
:))))
شوخی کردم. بذار بمونه.. هر اشتباهی رو نمیشه سریع تصحیح کرد!
اینم نکته ی اخلاقیش! خخخ!
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۴ تنها دلشکسته

سلام

خیلی مبارکه...

ان شا الله همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید.

چه میکنید با گرما؟؟؟ :((

پاسخ:
سلام. ممنونم از دعای خوبت همچنین شما.
فعلا که بیچارگی می کشیم... خدایی خیلی گرمهههههه :((
خداروشکر:)
ان شاالله بقیه ی زندگیتون هم خوب بگذره  و فرزندانتون سرباز امام زمان (عج) بشن :)
پاسخ:
الحمدلله. ممنونم از دعای خیلی خوبتون.
برای نسل شما هم ان شالله همین اتفاق بیفته. :)
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۸ مامان محمدمهدی
خیلی لذت بخشه آب بازی هنگام شسشتشوی فرش:)
ما اونزمانا چه شادیها و لذتهایی داشتیما، بیچاره بچه های ما که ازین خبرا براشون نیست:(
سالی حداقل یکبار تو حیاط مراسم فرش شستن داشتیم و همراهش کلی آب بازی 
پاسخ:
آره خیلی :)
البته من به شخصه خاطره ای از این بابت ندارم! خخخخ!