ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3125.

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ

برای اسباب کشی

از همون دو ماه پیش که قرار بود ریزه ریزه وسایل رو جمع کنم،

تصمیم گرفتم همه چیز رو برای ورود به خونه ی جدید کاملا بشورم و تمیز بریم.

مثل یک خونه تکونیِ کااااااااااااامل!

برای همین تک تک چیزهایی که میشد شسته بشه رو می شستم،

و با سلفون بسته بندی میکردم و کنار میذاشتم.

خیلی از این کار راضی ام! خیلی!

به خاطر اینکه می بینم دو ماه از شروع این فرایند گذشته،

و اگر سلفون پیچی نکرده بودم الان حتما همه شون گرد و غبار گرفته بود،

و علاوه بر اون،

بعد از اسباب کشی دوباره باید همه رو آب کشی میکردم،

که خاک و گرد جعبه ها و دستمالی شدن ظرفها از روشون بره.

اما الان همه چیز تمیز و براقه.

و این حس خیلی خیلی خوبی بهم میده.



+جهت اشتراک تجربه ها :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
لوسی می

نظرات  (۵)

خدا رو شکر
الان دیگه تو خونه جدید مستقر شدید یا هنوز اسباب کشی ادامه داره؟
پاسخ:
نه! هنوز خونه ی قبلی هستیم!
هربار میریم یه تیکه وسیله می بریم اما زندگی هنوز تو خونه ی قبلی جاریه و به خونه جدید نرسیده.
اذیت نمیشین این مدلی؟
من یه بار تجربه اسباب کشی دارم
 فقط تو خونه ی جدید شستمشون به همین دلیل که شما میگی یعنی آخرش اونجا هم شستن میخواد انگار
البته فکر کنم شما منظورتون شستن اساسی بود آره؟
پاسخ:
خب اینطوری زمان بر تره. اما راحت تره به نظرم. یعنی برای منی که وقت داشتم این بهترین روش بود چون باعث میشد که از همین شستشوی بعد از اسباب کشی راحت باشم. و همچنین اینکه وسایل بعد از اسباب کشی سریعتر جمع میشه. همه چیز مرتب و منظم و دسته بندی شده ست و دیگه رو هم تلنبار نمیشه.
وقتی من همه ی ظروفم رو سلفون کشی کردم دیگه نیازی نیست اونجا بشورمشون. اجازه نمیدم کسی سلفون ها رو باز کنه. همونطوری میذارم تا وقتی که لازم باشه ازشون استفاده بهش.
آره دیگه من همه چیز رو واقعا شستم! همه چیزهای قابل شسته شدن رو.
به به :) بسلامتی..
پاسخ:
قربونت. :)
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۵ مامان محمدمهدی
چه خوب:)
پاسخ:
:)
خواهشا هر تجربه دبگه ای هم داری در مورد اسباب کشی بگو
پاسخ:
:)
باشه عزیزم.
دوستان دیگه هم بیان کمک کنن.
ان شالله شما هم به دل خوش به زودی جابجا شین برین یه جای بهتر.