ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3128.

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ

برنامه ی دندان پزشکی کنسل شد!

ما هم رفتیم به خونه مون رسیدیم.



+و اولین عضو از خاندان مستر

که دخترخواهرش بود رو هم با خودمون بردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
لوسی می

نظرات  (۹)

۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۶ مامان محمدمهدی
چرا باورمون نشه که 5 سال پیش رفتی؟
این دندون خیلی خیلی ارزشمندتر از یک کالای ارزشمنده حتی بنظرم
پاسخ:
ینی خیلی طبیعیه؟
به نظرم لااقل هر سال باید برای معاینه رفت. اما خب من نرفتم :( و کار بدی کردم! :((
خیلی خیلی خیلی :((
5 سال پیش؟
اصلا و ابدا باورم نمیشه
پاسخ:
آره متاسفانه. دقیقا وقتی برای تولد پسرک در چک آپ قبل از بارداری بودم..
و برای گل پسر فراموش کردم دندون پزشکی هم تو چک آپ قبل از بارداری مهمه.
بعدم دیگه فرصت نشد..
خب معمولن خیلی رایجه بین مردم که دیر برای دندانپزشکی اقدام میکنن
من چی بگم که از زمان دندانهای شیریم که تک و توک برای پر کردن بزور خاننواده رفته بودم دیگه حتی از یک متری مطبش هم نگذشتم چون به شدت میترسیدم تا دوماه پیش که این فوبیای درونی رو شکست دادم و رفتم
+دندانهایم گوش شیطون کر از جنس خوبی هستند و بعد از بیست سال!!! که توسط دکتر معاینه شد جز یکی که به پرکردن سطحی نیاز داشت و دندان عقلم که شکسته بود و باید کشیده میشد خداروشکررر هیچ کار دیگه ای نداشت ؛)) ولی ترسم ریختهااا فکر نمیکردم به این آسونیا باشه
پاسخ:
آره این جنس دندون هم خیلی تعیین کننده ست. خیلی!
واقعا گوش شیطون کر و چشمش کور و دندش نرم :)
نه من همین الان دو سه تا دندون پر شده دارم و این یکی رو هم احتمالا امروز یا فردا باید پر کنم..
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۰ مامان محمدمهدی
خب اگه دندون سالم باشه چه اشکالی داره.من همسرم وخانواده ش ده سال یبار هم نمیرن:)
مثلا برادر شوهرم که متولد 63 هست تا به حال نرفته دندونپزشکی اینطور که خودش و بقیه میگن.دتدوناشم مثل چی زیبا و سفید و سالمه:)
یا همسر من تو این ده یازده سال شاید یکی دوبار رفته
البته بحث بارداری رو که گفتی واقعا درسته.و حتما باید چک شه قبل بارداری البته برای امثال ماهایی که حالا دندونای معمولی داریم
پاسخ:
جنس دندون هم خیلی اثر گذاره.
همسر منم همینطوره.
خوش به حال برادرشوهرت. من همین الان دو سه تا دندون پر شده دارم..
اینی هم که الان میخوام برم از همون پنج سال پیش خال سیاه روش افتاد که نمیدونم چرا به حرف دندون پزشکها گوش کردم و همون موقع خال رو برنداشتم و الان عمیق شده.
اون موقع دو سه تا دندون پزشک گفتن خیلی سطحیه و نیاز به ترمیم نداره اصلا. در حالی که همون سطحی اگر برداشته میشد الان خوب بودم و این پنج سال احتمالا میشد ده سال! خخخخ!

اییییییی

پاسخ:
:)
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۵ مامان محمدمهدی
دو سه تا دندون پر شده اگه فقط داری که خیلی خوبه شکر خدا
پاسخ:
بله خب الحمدلله.
ولی دوست داشتم دندونهام خلبانی باشه! خخخخ!
دقیقا هم همین طوره خوب.. 
پاسخ:
:)
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۷ تنها دلشکسته

سلام

من از دندانپزشکی خاطره بد دارم واسه همین شاید طولانی تر از شما بشه که نرفتم دکتر... واقعا یه ترس عجیبی از این دکترا دارم ... البته تقصیر خودشونه...آخرین بار بدون بی حسی شروع به عصب کشی دندونم کرد و من اشکام جاری بود اونم تو سکوت اونم از رو حجب و حیا... خاک تو سر دکتر که متوجه نمیشد و من همچنان عذاب میکشیدم...خدا ازش نگذره انگار تو قلب آدم چنگال فرو کنن... وسطای عصب کشی مثلا یادش افتاد که وای بی حسی نزدم (یه جوری نمایشی)...البته یه جورایی عمدی بود.دکتره عقده ای بود و از تیپ چادری انگار خوشش نمیومد... چی بگم... حالم دوباره بد شد :((

الان دندون خراب و شکسته دارم و از ترسش نمیرم دکتر... ببین  جهل یه آدم چطور روح و روانم را تحت تاثیر قرار داده... پزشک مرد بودها...

پاسخ:
سلام.
عجب! خب چرا نگفتی بهش؟
چقدر صبور بودی دختر!
:(
:)
پاسخ:
:D