ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3134.

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶ ب.ظ

خب بنده رفتم دندان پزشکی

و با فاجعه بار ترین نتیجه ی معاینه ی تمام عمرم مواجه شدم.

:(


+یه دندونم عصب کشی میخواد که من نمیخوام زیر بار برم :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۸ فاطمه غلامی
اوخ اوخ :(
پاسخ:
آخ آخ! :((
بهتره زیر بار برید. بعدا اذیتتون میکنه :)
پاسخ:
آخه دندون من چیزیش نیست! فقط قدری پوسیده شده. نه دردی میکنه و نه هیچی! چرا باید به یک جسم مرده تبدیلش کنم؟!
چرا؟
به درد برسه وحشتناک میشه
پاسخ:
خب پرش کنه دیگه! چرا عصب کشی کنیم خب؟ دندون من الان اصلا درد نمیکنه!
دلم نمیاد بُکشمش!
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۸ مامان محمدمهدی
به یه دکتر دیگه نشون بده حتما ولی اگه عصب کشی خواست حتما اینکارو کن چون درغیراینصورت مجبور میشی کلا بکشی بندازیش دور
پاسخ:
آره همین کار رو خواهم کرد.
این مرحله فاجعه بار نیست
مرحله بدتر روت کاناله وقتی به ریشه برسه
اگه الان به دادش نرسید میرسه به ریشه که فاجعه است :/
پاسخ:
یه جور قتل دندونه دیگه!
روت کانال چیه؟چه باکلاس اینا رو بلدی؟ نکنه دکتر دندانپزشکی؟! :)

عصب کشی که کشیدن نیست خواهر جان

پاسخ:
میدونم! اونی که تو کامنت قبلیت نوشتم بُکُشمش بود! نه بِکِشمش!
عصب کشی نوعی قتل دندانه دیگه! یه موجود بی هویت در دهانت می مونه. بی عصب و مرده! :(