ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3136.

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

هر زایمان و فرزند آوری،

معادل سه کیلوگرم استخوان،

کلسیم از بدن زن خارج میکنه.




+یهو خواستم بدونید!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۸ مامان محمدمهدی
ممنون
پاسخ:
قربونت. شیر بنوشید سه لیوان!
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۳ خانم الفــــ
:) 

ایثار...
پاسخ:
:)
با این حساب من با اولین زایمان به افق میپیوندم! :| روحم شاد جلوجلو :|
پاسخ:
هههه! نه بابا هیچکس به افق نپیوسته! اگر بعد از زایمان به خودمون نرسیم به پوکی استخوان در سنین بالا مبتلا میشیم.
برای همینه که اکثر خانمها پوکی استخون دارن، چون شیر نمیخورن سه لیوان!
هیییییییییییی :|
پاسخ:
من الان شش کیلو استخوان کم دارم! خخخخ!
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۱ مهراد فروتن
یاابوالفضل! 
پاسخ:
:(
بسیار قابل تامل بود
و نگران کننده
پاسخ:
آره دیگه. گفتم که بیش از پیش به خودتون برسین. :)
شیر بنوشید سه لیوان! :)
ایا شیر واقعا مفیده؟
من که دیگه کلا گذاشتکش کنار...
هر بار از گوشه و کنار مطلبی میشنوم و به کل اعتمادم رو به.خوراکی ها و اثراتشون از دست دادم
طب سنتی به کمک شیر در جبران کلسیم اعتقاد نداره اصلا
میدونستی؟
پاسخ:
عه! نه نمیدونستم.
البته دکترها خیلی بهش اعتقاد دارن. خیلی خیلی.