ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3137.

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

یکی از اقواممون بعد از سالها اومده

و من اصلا حرفی ندارم که بهش بگم!

خیلی بده!

تو دور همی ها من میشینم پیش همیشگی ها!

:|



+حس عذاب وجدان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
لوسی می

نظرات  (۲)

حالا اگه بقیه هم مثل شما نباشن خوبه باز....



پاسخ:
:دی
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۰ مامان محمدمهدی
چرا بده؟
مگه قراره تو با همه حرف داشته باشی
پاسخ:
خب طرف آشنای نزدیکی است که سالها دور از ماست و تک و توک می بینیمش.
برای همین احساس میکنم خوبه حرف داشته باشم لطفا!