ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3147.

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ق.ظ

سلام.ممنون از احوالپرسی ها.

من زنده ام.

پرررررررر از مشغله

و البته بدون نت!

مشکل همین خط اخره که باعث میشه نباشم.

برمیگردم زووووود..


خییییییلی ممنونتونم. مثل همیشه.:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱۲)

:*
پاسخ:
:* :*
مرسی عزیزم
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۲ تنها دلشکسته

سلام

خدا را شکر که خوبید و سلامت :)

ان شا الله با خبرای خوب برگردید...

گل پسرا رو ببوسید.

پاسخ:
سلام. ممنونم عزیزم.ببخش بابت نگران کردنتون
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۸ سید احمد حسینی
کافی است شاد و موفق زندگی کنید. این مهم است
پاسخ:
دنیا جای قشنگ و شادی بود اگر دیگران مارو به حال خودمون می گذاشتن..
حق با شماست. کاش یاد بگیرم مستقلا شاد زندگی کنم.
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۷ خانم الفــــ
ان شاءالله سلامت باشی 
پاسخ:
قربون شما همچنین
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۳ مهراد فروتن
:)
پاسخ:
:)
سلام
ان شاالله که خیره
همیشه شاد باشید
پاسخ:
سلام.. این روزها غرق خیر بودیم اما خیرهای سخت با قیمتهای گزاف...
ان شاء الله به سلامتی مستقر شید
جای خالیت خیلی تو چشمه
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم ممنون از محبت..
خوش زی :)
پاسخ:
قربانت.همچنین..
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۱ فاطمه غلامی
سلام بانو
به چه حالی زیر فشار اسباب کشی :)
نخسته
خدا قوت :*
پاسخ:
قربون شما. ممنونم. خوبیم الحمدلله
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۹ مامان محمدمهدی
زودتر برگرد
دلمون تنگ شده
پاسخ:
فدای شما.. من بیشتررررر..
سلام عزیزم خوبی؟
دلم برات تنگ شده...
پاسخ:
سلام عزیزمممم. قربونت. گرت باور کنی یا نه من از یادت نکاهیدم..:)
منتظرتیم :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم.:*