ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3172.

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دو هفته از سکونت ما در این خونه میگذره

و شاید یکی از پر رویدادترین ایام زندگی من بوده باشه.

دو هفته پرررررررر از احساسات متفاوت

که بعضی هاش به غایت نایابه و در زندگی آدمها خیلی کم اتفاق میفته

باورم نمیشه این دو هفته این قدر عجیب گذشته باشه..


+احساسات مادرانه،

همسرانه،

و شخصی

و توهمی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵ مهراد فروتن
پسرک چطوره؟ 
دلش برای طبقه بالا تنگ نشده؟
پاسخ:
الحمدلله. نه فقط برای پسر همسایه و ایکس باکسش دو روزی دلتنگ شد!
البته تو این دو هفته دو بار به پدربزرگ ش سر زدیم و کلی بازی کرده:)
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۴ فاطمه لاهیجانی
مبارکه عزیزم
پاسخ:
سلامت باشی عزیزممم
لوسی می جان جات خیلییییییییی خالی بود.
خوشحالم که خوب بوده این دو هفته. امیدوارم روز به روزم بهتر شه
پاسخ:
مرسی عزیز دلم. دلم برای همه تنگ بود و حسابی به یادتون بودم.
نمیشه به این روزها گفت خوب..همه جور احساساتی داشتیم! در دو سر طیف احساسی!
اما همه ش با پس زمینه ی تعویض خونه بود که که دیفالت حسیمون رو مثبت میکرد.
ممنونم عزیزم همچنین برای شما
مبارک باشه بانو :)
پاسخ:
سلامت باشی ممنونم ازت.
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۴ مامان محمدمهدی
خوشحالم برات
پاسخ:
سلامت باشی. ولی تنوع احساساتی که گفتم همه ش خوشایند و خوشحال کننده نیست.
سلااااام عزیزم
چقدر خوبه که اومدی دلم برات تنگ شده بود
خونه ی جدید مبارک باشه
ان شاالله که از این به بعد فقط احساسات خوب و عالی داشته باشید تو خونه ی جدید
پاسخ:
سلام عزیز دلم. خوبی؟ ممنونم از محبت و مهربونیت. منم اغراق نیست که بگم هر روز و هر روز به یادت بودم مخصوصا موقع خوندن سوره های انشراح :)
ممنونم خیلی خیلی ممنونم ان شالله برای شما هم همینطور باشه :)

سلام لوسی می عزیز.خوشحالم با خانواده شوهر آشتی کردی.میدونم شاید ناراحت باشی اما به نظرم روابط حسنه بهتر از قهر / و اعداست.حداقل اینجوری حال مستر بهتره و ارامش هخودت و بچه هات هم بیشتر میشه.خیلی دوری و دوستی رو حفظ کنید از حالا به نظرم...یه سوال دارم.شما قرآن رو حفظید؟خیلی خوشم میاد لذت میبرم همیشه به جاش جملات قرانی قشنگ به کار میری..خیلی دوست دارم منم اینطوری یاد بگیرم...به نظرم خیلی آدمو ارم میکنه...میشه بگی چه طور به وقتش این عبارات قرآنی رو از حفظ یادت میاد و بلدی؟؟

راستی منم مشکل شما رو دارم...با خانواده همسر تو دعوائیم...البته اونا میل دارن به رفت و آمد...نتها مشکل من اینه خانواده من انقدر زیادی منو دوست دارن به خاطر این دعوا از خانواده شوهرم متنفر شدن و من اگر سالی دو بار بیشتر برم خونشون کار مادرم به بیمارستان میکشه انقدر حالش بد میشه..اصلا دوست نداره من رفت و آمد کنم باهاشون...فقط میزاره برم خونه مادر و پدرش...خونه خواهر و برادر که اصلااااااااااا!!!برم اونجا روزی عاقم میکنه...میدونم نباید بزارم مادرم انقدر دخالت کنه..البته حق داره ها اونا به خانوادمم خیلی بی احترامی کردن...اما خب من ذاتم اینه که زود میتونم ببخشم...مادرم حق داره...اما خوب اینجوری زندگیم سخت میگذره...خحوش به خالت که مامان بابات بدتر دامن نزدن...

پاسخ:
سلام :)
من و شما قبلا مکاتبه ی ایمیلی داشتیم یا اشتباه میکنم؟! :)
آره خب. الان یه بار روانیِ عظیم از روی ذهن من و مستر برداشته شده و همین خودش خیلیه.
و همین که دیگه فکر نمیکنم که چطور با آشتی کردن مستر رو خوشحال کنم نعمت بزرگیه. الحمدلله.
سعیمون همینه که دوری و دوستی رو حفظ کنیم و خودمون به صمیمیتِ توقع زا دامن نزنیم ان شالله.
نه متاسفانه حفظ نیستم ولی حافظان رو دوست دارم :دی.. خیلی تنبلم تو حفظ قرآن! راستش نمیدونم چطوریه که غالبا آیات مرتبط یادم میاد.فکر میکنم یه دلیلش این باشه که از کودکی قرآن میخوندم و تو مسابقاتش شرکت میکردم و به همین خاطر که دوست داشتمش عربیم خوب بود و با علاقه عربی رو یاد گرفتم در نتیجه تو قرآنی که الان میخونم نیازی به ترجمه ندارم و خب اگر آدم یه کتاب دلنشین بخونه (هر کتابی و چه کتابی بهتر از قرآن) که جملاتش هم براش مفهوم باشه و سعی کنه اون کتاب رو زندگی کنه قطعا موقع هایی که لازمش داره میتونه جملات مرتبط رو به خاطر بیاره. نه اینکه بخوام بگم من بر مبنای قرآن زندگی میکنم یا خیلی می فهممش، نه! اما وقتی میخونمش سعی میکنم معانیش رو بفهمم و اگر جایی سخت یا مبهم باشه برام، ترجمه ش و گاهی هم تفسیرش رو نگاه میکنم و پیگیر میشم. فکر میکنم بیشتر ناشی از علاقه ست و تو کتابهای دیگه هم همینطورم. اگر جملاتی ازش برام خیلی جالب بشه یادم می مونه و به وقتش استفاده میکنم. کاش بتونیم از همه ی قرآن به وقتهاش استفاده کنیم و قرآن رو زندگی کنیم.

شما هم همون سیاست دوری و دوستی رو داشته باش اما در موارد سر زدن و رفت و آمد، نمیتونی بدون اینکه خانواده ت متوجه بشن بری و بیای؟ چرا باید اونها متوجه بشن؟ بعد اینکه خوبی هاشونو کم کم برای خانواده ت بگو. نه یه طوری که تابلو بشه داری تعریفشونو میکنی. کم کم کم کم نشون بده که اونها هم هواتو دارن و از بدیهاشون نگو. اینطوری فکر میکنم رفته رفته اوضاع بهتر بشه ان شالله.
آره عزیزم باهم با ایمیل صحب کردیم یه بار و من واقعا ممنونتم...برات خیلی خوشحالم هم برای خونه مستقل و هم برای روابط حسنه...
پاسخ:
:) خب پس خوب یادمه. چه کار کردین؟ خوب پیش رفت؟
متشکرم :)