ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3173.

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

امروز مستر به زور(!) در معرض تغییر وضعیت قرارداد شغلی قرار گرفت.

بهت تبریک میگم مسترم.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۴ فاطمه غلامی
به به
سلام
به سلامتی ان شاالله
اشکال نداره
ما صبرمون زیاده
منتظر خودت که میمونیم هیچ، منتظر درست شدن شماره پستا هم میمونیم :)
پاسخ:
سلام علیکم. قربون شما. ممنون از محبت همیشگیت.
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۳ مامان محمدمهدی
سلام
به سلامتی
یعنی بهتر شده وضعیت قراردادشون؟
حالا چرا بزور؟
پاسخ:
سلام. سلامت باشی ممنونم.
آره دیگه رسمی شده.
چون دو سه ساله ازش میخوان که اگر مایله رسمی بشه اما خب هی مستر میگفت نه! نتیجه گرفتم که به زور بوده احتمالا! خخخخ!