ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3174.

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ب.ظ

اینکه کسی هم پیدا بشه

که شگفتانه وار روزت رو تبریک بگه...

:)



+روز چپ دست ها مبارک.

+محض دلخوشی:)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
لوسی می

نظرات  (۶)

سلاااام
دلم برات تنگ شده بووووووود
خسته اسباب کشی نباشی لوسی جانم
گل پسر و پسرک خوبن؟ خودت خوبی؟:)
پاسخ:
سلااااام عزیزم. خوبی؟
ممنونم از لطفت دل به دل راه داره :)
متشکرم خسته که واقعا خسته ام.. ان شالله این روزگار بگذره و ما کاملا مستقر بشیم.
الحمدلله همه خوبیم و دعاگو :)
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۴ مامان محمدمهدی
روزت مبارک
خوندم نوشته هاتو ولی خسته م بعدا میام نظر میدم
فقط بنویس که چرا اجرا نکردی تصمیمتو و چرا الحمدلله:)؟
پاسخ:
متشکرم :)
چرا خسته؟
چون این جماعت خیلی بیشتر از حد تصور من خودشون رو تحویل میگیرن و برحق میدونن!
البته من عمدا نبود که اجرا نکردم! فرصت نشده بود تا اینکه بیش از پیش شناختمشون! و اگر زنگ میزدم اوضاع بهتر نمیشد که بدتر هم میشد و میگفتن نصف خدمات ما به خودت رو هم نگفتی!!! :|
ااااااااا، چپ دستی؟ مبارکت باشه :))
اتفاقا امروز میخاستم پیامت بدم یه بسته اینترنتی بخر دیگه، که انگار خودت پیش دستی بنمودی
خدا رو شکر که به سلامتی مستقر شدین، ما که نهایتا نتونستیم جابه جا بشیم، امیدوارم عاقبتمون ختم به خیر بشه
الهی که لحظات خوشت مداومتر و مستدام باشه:*
پاسخ:
ها بله! :)
آره دیگه خریدیم. البته الان با سیم کارت میام فعلا.
سلامت باشی ممنونم. ان شالله خدا هرچی صلاحه براتون بخواد.
متشکرم.
راستی زیارت قبول خانم:)
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۰ مهراد فروتن
ممنون
:)
پاسخ:
عه! شما هم چپ دست هستین؟ چه عالی:)
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۱ مامان محمدمهدی
بهتر
پاسخ:
والا..
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۱ مامان محمدمهدی
خسته چون رئیس سازمان عوض شده و دوباره کارهای ما خیلی خیلی زیادتر از قبل
پاسخ:
عجب! ان شالله زود میگذره. :|
از امر خیرت چه خبر؟ یادمه اون موقع هم سرت شلوغ شده بود! :)