ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3175.

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ق.ظ

انقدر خسته ام که اصصصلا حال ندارم کار کنم.

خونه ما هنوز به حالت نرمال نرسیده

امروز پدرشوهر میاد

و ما دیروز رفتیم و خونه ی سابق رو تمیزکاری کردیم

و وقتی برگشتیم من اصلا نفهمیدم اعضای خانواده هرکدوم کی و کجا خوابشون برد!



+منم باز دارم فکر و خیالات میکنم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
لوسی می

نظرات  (۳)

عزیزم! خسته نباشید، خدا قوت
پاسخ:
سلامت باشی ممنونم
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۶ مامان محمدمهدی
چشمتون روشن:)
من جای تو بودم برای تمیزکاری خونه سابق نمیرفتم بلکه هرطور شده یه کارگر میگرفتم و میفرستادم اونجا که بره تمیز کنه نهایتا همراهش مسترو میفرستادم:)
پاسخ:
خخخخ!میدونستم اینو میگی! بله برنامه منم همین بود اما هرچه کردیم هیچ کارگری با ما اوکی نشد و تایممون جور نشد. حتی من به سپردنش به همسایه بالایی هم فکر کردم اما خب بازم جور نشد که نشد! 
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۲ سید احمد حسینی
خب خسته نباشید...
پاسخ:
سلامت باشین ممنونم