ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3176.

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ

واقعا چقدر این لپ تاپ خوبه!

لپ تاپ عزیزم!

بمان با من!

بمان همیشه...



+چطوری با موبایل و تبلت پست میذارین؟ من که کم آوردم رسما!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
لوسی می

نظرات  (۵)

یه مدت بذاری عادت میکنی :)
باید مرورگرت خوب باشه.
پاسخ:
کلا بی خیالش میشم! وقتی قراره با تبلت پست بذارم حس و حالم از بین میره!!
من هم بدون لپ تاپ نمیتونم کار خاصی بکنم :)
پاسخ:
واقعا نعمت بزرگی ان این کی بوردها :)
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۲ مامان محمدمهدی
من اصلا با لپ تاپ کارنمیکنم و با گوشی دیگه عادت کردم 
پاسخ:
واقعا؟! خیلی سخته که!
من با تبلت هم راحت نیستم چه برسه به گوشی!
یعنیا از من هرچیزی رو میگیرن بگیرن!!فقط لپ تاپم و کتابامو نگیرن!!اینا رو بگیرن انگار جونمو گرفتن!:|
پاسخ:
کتابای چی؟ نگو که درسی!!
افرین :)
خخخ
نه از کتابای درسیم کلا یکی دوتاشون هس که همیشه باید باشن والا مهدس شدنم به درد نخواهد خورد :دی
کتابایی که خودم میخرم خیلی برام عزیزن و البته اون تعداد به شدت محدودی که هدیه گرفتم
پاسخ:
:))
من همه ی کتابهای دوره کارشناسیم رو دادم به کسی که هم رشته م بود... و بهش همینو گفتم که سوادمو دارم بهت میدم!! سوادهامو تمیز برگردون! خخخخ!
چه جالب :) من معدود کتابهایی دارم که عزیز باشن برام :)
آفرین خانم کتاب باز :)