ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3177.

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ

قبلا چند بار گل پسر دکمه های کی بورد لپ تاپ رو کنده بود

و من با یک فشار خیلی ساده اونها رو جا انداخته بودم

امروز که بعد از نزدیک یک ماه لپ تاپ رو باز کردم

دیدم تمام دکمه هاش آغشته به بیسکوییت های چسبیده ست.

این تجربه منو کاملا گول مالید،

تصمیم گرفتم یکی یکی دکمه های لپ تاپ رو بکنم و زیرش رو تمیز کنم!!

یک ساعت تمااااااااااااام درگیر جا انداختن دکمه ی ALT بودم با کلییییییییی استرس!

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

:|
پاسخ:
چه کامنت پر مفهومی :)) کاملا احساس پشتش رو منتقل کرد :))
:))
پاسخ:
:)
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۱ مامان محمدمهدی
هههههه هههههه:))))))
پاسخ:
:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هههه ههههههههه ههههه هههههه شکلک مردم از خنده

خو alt که دو تاست خله 



*** ** *** *** ** ***** ***** *** *** ** **** ** ** ***** *** **** ******* ***** 
ههههه ههههههه  شکلک غش کردم از خنده 
*** ****** ***** *** ** **
پاسخ:
خخخخخ! راستشو بخوای منم اول همین کار رو کردم :)))
خب دو تا باشه! چه ربطی داره؟ مشکل من این بود که یک دکمه شکسته بود دیگه جا نمیفتاد! نه اینکه از بی alt شدن بنالم! :دی