ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3178.

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ

یک هفته ای هست که تصمیم گرفتم هر روز صبح

بچه ها رو حداقل نیم ساعت

با هدف آفتاب گیری و تأمین ویتامین دی

ببرم بیرون.

چند روزی این کار رو کردم و اصلا هم حاضر نبودم کوتاه بیام

اما خیلی برام سخت بود،

ماشالله گل پسر حسابی سنگینه و من هم که مشکل منع حمل بار دارم،

اما با همه ی سختیش به تصمیمم پایبند بودم

اما امروز ناگهان یادم اومد که خونه مون از سمت طلوع خورشید محرمه :)

خلاصه که ساعت هشت نیم تا نه که تایم صبحانه خوری امروزمون بود

پرده رو کشیدم و پنجره رو باز کردم و با بچه ها جلوی آفتاب صبحانه خوردیم :)

لذتی که در این صبحانه برای من وجود داشت وصف نشدنیه :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰ مامان محمدمهدی
مستدام باد
پاسخ:
قربانت :)
ما معمولا خونه مامان اینا بچه ها رو کم پوشش می کنیم تا آفتاب بگیرن
پاسخ:
چقدر خوب :)
البته آفتاب مستقیم مهمه دیگه :)
نپختی؟

من گرماییم سربع می پزم
پاسخ:
چرا می پزم ولی خب باید تحمل کرد :)