ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3179.

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

پسرهای من از موقع نقل مکان به این خونه،

هر روز زودتر از دیروز بیدار میشن!

الان تایم بیداری به هفت و نیم رسیده!

خدا رحم کنه!

:))



+همینطوری بمونه راضی ام :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰ مامان محمدمهدی
تازه دارید شبیه ما میشید:)
پاسخ:
نه بابا! پسر شما که زود میخوابه! پسرای من همون موقع همیشگی میخوابن فقط زودتر بیدار میشن!
خواب شبشون چی؟ زودتر شده؟
پاسخ:
نه! همون ده، ده و نیم میخوابن!
یه کم اوضاع قاطی شده!
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۴ فاطمه غلامی
راس میگی تایم خوابشون رو اعلام کن :))
پاسخ:
:))
تایم خوابشون همون ده، ده و نیمه. تغییری نکرده.
نمیدونم چرا کمتر میخوابن!!
خوبی عزیزم؟! خوش میگذره ؟
پاسخ:
الحمدلله. ممنونم از لطفت. :*
خدا بهتون صبر بده
من راضیم بچه ها شب ساعت دو بخوابن اما صبح زودتر از ده و یازده بیدار نشن D:
پاسخ:
خدایی سخته بچه ها زود بیدار بشن اما خب من اصلا دوست ندارم دیر بخوابن!
میگن هورمون رشد تو تایم خاصی ترشح میشه و باید بچه ها بین ده تا دو خواب باشن.
برای همین اون روزهایی که قبلا پسرک یازده و دوازده میخوابید من خیلی حس بدی داشتم. هرچند که نه بیدار میشد..