ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3156.

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

واقعا برام جالبن مردهایی که

زندگی با همسرشون رو زندگی خودشون نمیدونن

انگار زندگی خودشون مستقل از زندگی همسرشونه

مردهایی هنوز با خواهرشون قرابت روانی و محبتی بیشتری دارن تا با همسرشون

و حتی تعصب و غیرتشون اونوری بیشتر کار میکنه!!



+چطور ممکنه همچین چیزی!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۶ مامان محمدمهدی
یکی ازین نمونه هارو میشناسم اساسی
البته نه نسبت به خواهرش که نسبت به مادرش همچین حسها و قرابتهایی رو داره تا زنش
آخ که چقدر همسرش عذاب میکشه
از همکارامونه
پاسخ:
خیلی سخته و البته عجیب تر که همه اینجا میگن از اینا میشناسن! من فکرمیکردم اینی که من دیدم بی ماننده! :|
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۱ تنها دلشکسته

اصلا هم تعجب نکنید!

چون هنوز اینجور مردا زیادن و هستن...

خدا را شکر همسر شما که از آن دسته نیست :)

پاسخ:
راس میگی؟ من اصلا فکر نمیکردم زیاد باشن.
روشنا جان هم گفت که زیادن!
راستشو بخوای من تازه با این مدل مردها آشنا شدم! خخخخ!

اطراف من پره از این نوع مردها
عجیب هم نیستن
مرد نتونسته جایگاه خونه و خانواده اش و جایگاه پدرومادروخواهر برادرش درست تنظیم کنه
هنوزم فکر میکنه به جای دخترش !خواهرش ناموسشه
یا به جای زنش!مادرش محرمشه...
این نوع مردها از نظر من هنوز بزرگ نشدن و تو همون ۵-۶سالگیشون موندن...
خداروشکر کن که سروکاری باهاشون نداری و اقای مستر هم اینجوری نیستن
و حالا که خودت مادر دو تا پسری!بتونی جایگاه هرکسی رو تو زندگی به پسرهات یاد بدی
(قصدم نصیحت نیستا شما ماشاالله خودت یه پا خانووومی.اینو از اون جهت گفتم که مردهای اون مدلی درد زیادی رو به خانوادشون تحمیل میکنن و همین باعث چند دستگی خانوادشون میشه)
پاسخ:
راس میگی؟؟! اصلا فکر نمی کردم زیاد باشن..
نه عزیزم درست میگی.. واقعا شناسوندن جایگاه ها کار ساده ای به نظرم نمیرسه.
برام دعا کن که بتونم..
و البته جایگاه خودمو هم بشناسم..