ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3169.

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ

همیشه به خاطر داشته باش

تنها و تنها کارنامه ای که اهمیت داره،

کارنامه ی افکار و گفتار و اعمال تو در نزد خداست.

و این کارنامه در نظر بقیه هرچه که هست اصلا مهم نیست..

برای کارنامه ی الهیت ارزش قائل باش..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۱
لوسی می

نظرات  (۱۱)

سلام
منم همون دوست قدیمیت
اومدم بعد مدتها
از اخرین پست دارم میخونم تا به قدیمی ترین مطالب برسم هرجایی که شد
این پست خوندم و حیفم اومد در ارسال کامنت تاخیری بندازم
واقعا زیبا بود
تنها کارنامه ای که ارزش داره کارنامه گفتار و اعمال ما نزد خداست
پاسخ:
سلام عزیزمممم. خوبی؟ ممنون از مهربونیت. چه خبر از اینورا مرسی که اومدی :)
بگو ببینم چه کارا میکنی؟
ممنون از لطفت.
این جمله قشنگه اما باور کردن و زندگی کردنش خیلی سخته. کاش بتونیم همه مون.
:* :* :*
شرمنده که مدتی نبودم
فعلا که خبر خاصی نبوده
منم که دیگه منتظر ارشد،و این چیزا نیستم
تو این مدت فرازو نشیب هایی بوده 
حالا تا یکی دوهفته اخیر این فرازو نشیب ها جواب میده یا خوب یا بد :-*
کاش میشد برگشت به عقب نه بخاطر اینکه جلوی خیلی چیزارو گرفت
فقط بخاطراینکه باهاشون طور دیگه برخورد میکردم
روزا میگزره منم دارم تجربه کسب میکنم
راستی وقتی نوشته هاتو خوندم میخواستم بگم تو تلگرام یه کانال بزن و این جمله های مثبت و انرژی دهنده رو بزار
درسته عمل کردن خیلی سخته ولی میتونه روزنه امید در فردی باشه که منتظر تلنگره
راستی یچیز بگم ببخش که بحث هام بهم بی ربط شدن
ازونجایی که میخواستی با خامه صبحانه خامه قنادی درست کنی
یه روش یادگرفتم اما خودم هنوز وقت نکردم انجام بدم
خودت بلخره موفق شدی؟؟ 
منم این مدت ژله و دسر درست میکنم 😊
راسای خیلی خوشحالم که خونه جدید برات پراز حس خوب هست و مهمترایت چیز این بود که یه مکان به محل برگزاری نماز اختصاص داده بردی
واقعا خوشم اومد و حتما یروز منم چنین مکانی رو ایجاد خواهم کرد
میخام تا هرجایی بشه وبو بخونم بعد بیام از اخرین پیت و شروع به خونزن کنم
و خدا بخواد همراه  
پاسخ:
این چه حرفیه همین که وقت گذاشتی خوندی لطف کردی.
ان شالله که خیر و سلامت قسمتت باشه و خبرهای خوب بهم بدی منتظر خبرهات هستم.
یه زمانی فکر میکردم که همه ی اینها رو تو کانال تلگرام بنویسم ولی خب اونجا قابلیت سیو کردن مطالب و همچنین کامنت نداره
یه بخشی از انگیزه ی من برای نوشتن بعضی چیزها بازخوردهاییه که دریافت میکنم :)
بعدم راستش اصلا جنبه شو ندارم که کانال تلگرامم 100 نفر عضو هم نداشته باشه! :دی
آره موفق شدم البته نه به صورت قطعی.اما تیرامیسویی که درست کردم و عکسشو گذاشتم با خامه ی خودم بود که خامه صبحانه رو شیرین و فرم دهی کرده بودم.
حالا اگر درست کردی و روش خوبی بود حتما به منم بگو من منتظرم :)
آرههه اینش خیلی خوبه. حس خوبی آدم از نمازخونه ی خونه ش میگیره :)
ان شالله برای شما هم به زودی.
سلامت باشی ازت ممنونم :*
ببخش کامنت قبل کامل نیومد
من با قسمت کامنت بلاگ مشکل دازم همین که از صفحه خارج شی دیگه نمیتونی ادامه رو پیدا کنی
اخر کامنتم این بود که ازحالا همرات بشم
همیشه دلم میخواست که نباسم تااینکهوحرفی برای گفتن نداشته باشم
تا دوهفته دیگه  قراره اتفاقایی بیفته 
دو وجه داره خوب و بد 
امیدوارم هرچی صلاحه همون شه. موقع نمازهات به یادم باشم دوست عزیزم
مراقب گل پسرهات هم باش
.وقته اذانه 
التماس دعا دوست مهربونم :-*
پاسخ:
آرهههه من خودمم با قسمت کامنت بلاگ مشکل دارم و به تمام معنا تو کامنت گذاری تنبلم! برای همین راحت باش میدونم سخته کامنت گذاشتن.
ممنونم ازت.
امیدوارم برات بهترین ها همراه با خیر و عافیت رقم بخوره. چشم حتما دعاگو هستم شما هم دعایمان کن :)
قربونت مهربونم
دوست خیلی خوبم
تو قدیمی ترین دوست وبلاگیم هستی که هنوز دنبالش میکنم و کامنت میدم
کانال باشه دسترسی بهتره اما خوب امکان کامنت نیس ولی بنظرم دونفر هم ازش استفاده مثبت کنن کلی میارزه
بنطرم حتی الانشم کلی خاموش میخوننت که اونام لطف کنن بیان صدنفر بیشتر میشن :-)
عکس تیرامیسو رو ندیدم تا نیمه تیرماه خوندم احتمالا بهش نرسیدیم و مربوط به قبل این تاریخ بوده
اگه تو زمینه خامه موفق شدم بهت میگم :-*
ممنونم بابت دعاهای خوبت دوست عزیززززم

پاسخ:
قربون شما. ممنونم از لطفت. :)
آره کانال هم خوبه بهش فکر میکنم :) البته الان که اصلا فرصتش رو ندارم اما به نظرم پیشنهاد خوبیه :)
ممنونم.. منم یادم نیست تیرامیسو مال کی بود! خخخخ! ممنون که میخونی میرسی به زودی ان شالله.
الهی که ایام به خیر و عافیت و دل خوووووش برات سپری بشه :)
محتاج دعاتم.
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۷:۴۶ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
:))))
پاسخ:
:)
۲۹ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۰ تنها دلشکسته

آبجی یه جوابیه طویل برات نوشتم...

بیا بخوان :))

پاسخ:
آمدم.
۲۹ آبان ۹۵ ، ۰۱:۴۸ تنها دلشکسته

یه سوال داشتم:

خمیر یوفکا های گرد که بیرون میفروشن.از اونا بخریم و تو ماهیتابه بپزیم میشه؟ فر نذاریم؟!

میشه یه پیشنهادی بدهی؟

مثلا تو تابه روغن بریزیم و روش یه لایه خمیر بذاریم و رو اون قارچ برش زده، بعد دوباره روش یه خمیر دیگه و روش ذرت. دوباره رو اون خمیر و رو خمیر گوجه برش زده و ... دوباره روش خمیر و رو اون پنیر پیتزا.. بعد در تابه را بذاریم و با حرارت ملایم بپزه...

راهنمایی کن لطفا.

خوب میشه؟ فوت و فنی داره بگو باشه...

پاسخ:
راستش من تا به حال این کار رو نکردم و فکر میکنم خمیر یوفکا خیلی زود خشک میشه رو شعله ی مستقیم! اگر تو فر نمیخوای بذاری بهتره مواد پیتزا رو بریزی توش و مثل سمبوسه درست کنی. و تو روغن سرخ کنی.
اما طرحت جالب بود خودم شاید یه بار امتحانش کنم. تو فر البته.
دقیقا ...
در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
گر تو نمیپسندی تغییر کن قضا را ..

پاسخ:
بعله.
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۹ تنها دلشکسته

قهرم :((

بیا جواب را بخوان.


خواهر واقعا رو گاز نمیشه؟!

فرم یه کم نرمال نیست :((

گوجه فرنگی را میشه نپخته رو خمیر گذاشت؟ تو آخرین لایه؟

پاسخ:
قهر نباش اومدم.
فکر نمیکنم رو گاز بشه!
من امتحان نکردم میخوای خودت امتحان کن نتیجه رو به ما بگو!
گوجه فرنگی رو هم بهتره بپزی! اینطوری که من خوندم نباید مواد خیس بذاری رو خمیر یوفکا.
خب گوجه به شدت آب میده.
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۶ دچــ ــــار
دیروز نگران بودم و توی فکر اوضاعم بودم که چرا اینجوری شده
پشت چراغ قرمز (که سمت چپ ، یه ایستگاه بی آر تی بود) سر چرخوندم چشمم رو یک ایه که روی شیشه ایستگاه نوشته بود جذب کرد:

مَن اعرض عن ذکر ربّی ، فانّ له معیشته ضَنکا
اگه درست نوشته باشم...

پاسخ:
چقدر خوبه این اتفاقات تلنگر آمیز.
روز و شبمون پر از ذکر خدا باشه ان شالله.
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۴ تنها دلشکسته

آبجی جواب برات نوشتم.

واقعا طرحم جالب بود؟ به خودم امیدوار شدم!! البته ایده اولیه اش از خودت بود.. پیتزا که درست کردی.

گوجه را بپزی که باز آب داره. میشه بگی چطوری میذاری رو خمیر که اصلا آب نداشته باشه.

پاسخ:
آره به نظرم با خمیر یوفکا جالب بشه چون نازکه و لابلاش مواد بریزیم باید هیجان انگیز بشه.
خب گوجه رو باید بپزی و تا حد امکان بذاری آبش خشک بشه.
ولی اگر این کار رو نکنی کاملا آب میده و خیس میشه.
راستش من فقط خوندم که نباید مواد خیس روی خمیر یوفکا بذاریم و نذاشتم! حالا نمیدونم اگر بذاری چی درمیاد!